Günay Özdemir U trenu d'alta velocità aumenterà l'impurtanza di Edirne

Günay Özdemir Trenu d'alta velocità aumenterà l'impurtanza di Edirne: u guvernatore di Edirne Günay Özdemir hà dettu: "Cù l'apertura di Marmaray è u ponte Yavuz Sultan Selim chì serà apertu dumani, l'impurtanza di Edirne diventerà assai più evidenti".
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, u guvernatore Özdemir hà dettu: "Ci sò sviluppi assai serii in Turchia è a nostra regione. In particulare in questu sensu, l'impurtanza di Edirne diventerà assai più evidenti cù l'apertura di Marmaray è u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà apertu dumane. Perchè Edirne hè una cità induve e civilizzazioni è i centri cummerciale sò stati stabiliti nantu à a Strada di a Seta, cunnisciuta cum'è l'antica Strada di a Seta, chì si stende da Pechino à Londra. À l'anni, Edirne hà recentemente persu u so statutu di centru di civilizazione. "Dopu à l'apertura di sta ferrovia è u ponte, Kapıkule Border Gate diventerà assai più impurtante", disse.
Özdemir hà dettu: "Noi, cum'è guvernatore, cum'è istituzioni pubbliche, amministrazioni lucali, urganisazioni non governamentali è e persone di Edirne, avemu bisognu di fà un travagliu seriu nantu à sta questione in quantu à l'infrastruttura di Edirne. Perchè, ancu s'è simu una pruvincia di cunfini cù u più altu numeru di passaghji terrestri in u mondu è una porta doganale cù una capacità di passageru di circa 3 milioni, ùn pudemu micca prufittà assai di i benefici di questu. Ùn pudemu micca prufittà assai da questu in termini di prumuzione. "Avemu bisognu di travaglià annantu à questu inseme cù tutte e persone di Edirne", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*