E turri di Yavuz Sultan Selim Bridge anu pigliatu a so forma finale

E turri di u Yavuz Sultan Selim Bridge anu pigliatu a so forma finale: L'assemblea di i tappi di e torre nantu à u ponte, chì i so travaglii di fabricazione finali sò stati finiti, hè statu finitu. Dopu chì i tappi di a torre sò stati installati, i torri di u ponte di 322 metri d'altitudine anu pigliatu a so forma finale.
Dopu à a stallazione di i tappi di a torre nantu à u Yavuz Sultan Selim Bridge, i torri di ponte di 322 metri d'altitudine anu pigliatu a so forma finale.
In a dichjarazione fatta da u Consorziu IC İÇTAŞ-Astaldi (ICA), chì hà intrapresu u 3u Prughjettu di l'Autostrada di u Ponte è u Nordu di Marmara, hè statu nutatu chì l'assemblea di a Torre Tip Cover nantu à u ponte, chì i travaglii di fabricazione finali sò stati finiti. , hè statu finitu.
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì e torre di 322 metri di u Ponte Yavuz Sultan Selim hà pigliatu a so forma finale.
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì un totale di 176 corde di sospensione inclinate sò stati installati nantu à u ponte è circa 6 mila 500 chilometri di cable sò stati tirati.
"U cappucciu di a torre hè una struttura di custruzzione d'acciaio cù una altezza di 25 metri, chì prutegge e selle principali di u cable in cima di e torre contr'à e cundizioni ambientali è hè ancu l'elementu strutturale finali di l'architettura di u ponte. U pesu tutale di a struttura hè 140 tunnillati. U capu di a torre hè custituitu da 9 parti. Sti parti sò stati elevati à a cima di e turri cù l'aiutu di gru di torre è a so assemblea hè stata fatta à pezzi. L'esterno di l'edificiu di custruzzione in acciaio, chì hà una altezza di circa 25 metri quandu cumminatu, hè stata cuperta cù pannelli di cimentu di fibra apposta. Un totale di 330 pannelli di cimentu di fibra pruduciutu apposta sò stati muntati à l'esternu di a struttura di custruzzione in acciaio.
- "Sò stati fatti studii di misura assai precisi"
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i pannelli di cimentu è u materiale d'insulazione trà elli anu una alta resistenza à e cundizioni ambientali avversi, è chì u prucessu di assemblea di i pistoni damper di u ponte hè statu cumpletu.
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'oscillazioni di i cordi di sospensione inclinati, chì sò unu di i dui sistemi chì purtaranu u ponte, sò stati impediti mettendu i pistoni damper di i cordi di sospensione inclinati, un totale di 176 cordi di sospensione inclinati.
"L'ammortizzatori sò elementi strutturali chì smorzanu è limitanu l'oscillazioni chì ponu accade in corde di sospensione inclinate per via di fattori strutturali o ambientali, grazia à i pistoni in elli. L'assemblee di l'ammortizzatori sò stati cumpletati nantu à l'apertura posteriore in maghju è in l'apertura principale in ghjugnu. In totale, l'assemblea di u ribalta hè stata realizata cù una squadra di più di 100 persone. Studi di misurazione assai precisi sò stati fatti quì. Perchè a nostra tolleranza era di circa 20 millimetri.
In l'ultima parte, i pistoni damper sò stati muntati. I pistoni di tipper sò stati attaccati à u tipper è i cordi di sospensione inclinati cù l'aiutu di una gru cù una cesta di travagliu. I pistoni damper sò pistoni idraulichi posti per prevene oscillazioni derivanti da fatturi strutturali o ambientali. In questu modu, l'oscillazioni di un totale di 176 corde di sospensione inclinate sò state impedite ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*