3 miliardi di metro à u 4.8u Aeroportu

  1. 4.8 miliardi di metro à l'aeroportu: u Ministru di i Trasporti Arslan hà annunziatu chì anu dumandatu a decisione YPK per esse presa per u Sistema Ferroviariu Gayrettepe-New Airport cù un costu d'investimentu di 4 miliardi 816 milioni 744 mila 896 lire per esse cumpletu in tempu per u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul. Arslan hà ancu enfatizatu chì u 35 per centu di u travagliu hè statu finitu.

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì u "1rd Programma d'investimentu" hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu 2011 in u quadru di l'articulu 15 di u "Decret Law on the Organization and Duties of the Minister of Transport, Maritime". "Affari è Comunicazioni", chì hè entrata in vigore da a publicazione di a Gazzetta Ufficiale di u 2014 di nuvembre 3. In u scopu di u travagliu di u Prughjettu di Survey di Linea di Sistema Ferroviariu di l'Aeroportu, 34 chilometri di lunghezza Gayrettepe-New Airport è 31 chilometri di lunghezza Halkalı-Ellu hà dichjaratu chì u Certificatu EIA è i travaglii di studiu di fattibilità di u prugettu riguardanti a sezione Gayrettepe-New Airport, chì hè stata determinata cum'è a prima fase di a linea di u sistema ferroviariu previstu per esse 65 chilometri in totale, cumpresu u Novu Aeroportu, sò stati cumpletati. .
E prucedure di licitazione cumincianu
Ricordendu chì a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri in quantu à l'impresa di a custruzzione di a linea in questione hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale u 1 di settembre, Arslan hà dettu: "Per compie u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè previstu per esse apertu. in 2018, Gayrettepe cù un costu d'investimentu di circa 4 miliardi 816 milioni 744 milla 896 lire -Avemu dumandatu una decisione YPK cù a nostra lettera mandata à u Ministeru di u Sviluppu in quantu à l'inclusione di a custruzzione di a sezione di a linea di New Airport Rail System, elettromeccanica è veiculu. opere d'acquistu in u prugramma d'investimentu 2016. "Se a decisione YPK hè presa, e prucedure di licitazione cumincianu", disse.
WE ARRIVU 55 AEROPORTI
U Ministru Arslan hà dichjaratu chì anu fattu ogni parte di u paese accessibile per via aerea in u settore di l'aviazione, è hà nutatu chì ci sò 55 aeroporti in Turchia da oghje. Apuntendu chì u novu aeroportu di Istanbul serà u più grande aeroportu di u mondu, Arslan hà dichjaratu chì a prima tappa, chì appellu à 2018 milioni di passageri, serà aperta in u primu trimestre di u 90 è serà messu à u serviziu di u mondu. U Ministru di i Trasporti Arslan hà dichjaratu chì aspettanu chì l'aeroportu ghjunghje à a so piena capacità circa 90-2 anni dopu l'apertura di a prima tappa, chì hà una capacità di 3 milioni di persone, è hà dettu:
A CAPACITÀ ÙN RIMANERA IN IDLE
"Quandu a seconda fase di l'aeroportu hè finita à longu andà, serve 2 milioni di passageri. In a strada di u nostru scopu di 200 milioni di passageri, ùn vulemu micca fà tutti i 200 milioni è lascià a mità di elli inattivu. Dunque, dopu avè finitu 200 milioni, avemu da pianificà è mette in opera passu à passu, secondu a tarifa di crescita di u passageru. Eventualmente, ghjunghjerà à 90 milioni, ma ùn creeremu micca capacità inattiva in ogni modu. Andemu à pocu à pocu à 200 milioni, 90 milioni, 150 milioni in modu chì ùn ci hè micca capacità inattiva è ùn perdemu risorse naziunali ".
Sicurezza "high-end": Nuvelle aghjunte sò in arrivo
U Vicepresidente di Limak Holding, Sezai Bacaksız, hà dettu: "3. Ùn avemu micca prublemi di sicurezza à l'aeroportu. "Tuttavia, seremu più attenti cù novi aghjunte", disse.
In più di l'incidenti terroristi in Turchia è in u mondu, e misure di sicurezza sò aumentate quasi in ogni locu dopu à u tentativu di colpu di lugliu 15. A questi hè aghjuntu u 2018rd Airport, chì hè attualmente in custruzzione è serà messu in opera in 3.
Seremu più attenti
Incontru cù un gruppu di ghjurnalisti, u Vicepresidente di Limak Holding, Sezai Bacaksız, hà spiegatu ancu e misure di sicurezza previste per esse pigliate in u 3u Aeroportu. Dichjarà chì i prughjetti di sicurità ùn sò micca stati finiti, Bacaksız hà dettu: "Seremu più attenti. "Faremu piani extra in quantu à incidenti terroristi in l'aeroporti micca solu in Türkiye, ma ancu in u mondu", disse. Dichjarà chì ùn anu micca preoccupazione per a sicurità, ma seranu fatti novi aggiunte, Bacaksız hà nutatu chì a sicurità serà à u più altu livellu. U prughjettu, chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu rapidamente, avarà una capacità di passageru di 90 milioni cù a fine di a prima fase. Hè dichjaratu chì u Terzu Aeroportu ghjunghjerà una capacità di passageru di 200 milioni quandu tutte e fasi sò finite.
DOPING PASSAGER DI TRANSIT À L'ECONOMIA
Rimarchendu chì l'aviò chì arrivanu à l'aeroportu creanu un valore aghjuntu cù l'usu di i corridori aerei di u paese, Arslan hà spiegatu chì ogni aviò chì sbarca paga una "tassa d'atterrissimu è di alloghju" è chì ogni passageru paga un prezzu. Arslan hà dettu chì, per via di a dimensione è di a capacità di u 3u aeroportu di Istanbul, un aereo chì parte da i Stati Uniti pò atterri in Istanbul, decolla di novu è andà in Cina, Giappone, Corea è Africa, cusì significa chì u viaghju di transitu crea un valore aghjuntu per u paese. paese. Ellu hà dichjaratu ch'ellu vene.
10.2 miliardi d'euro d'investimentu

  1. Da Aostu 2016, un totale di 800 persone sò impiegati in a custruzzione di l'aeroportu, cumprese 18 travagliadori bianchi. Hè destinatu à esse messu in opera in ferraghju 500. U costu tutale d'investimentu di u prugettu ghjunghje à 2018 miliardi d'euros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*