Denizli serà cunnessu à İzmir da a Doppia Linea Ferrovia

Denizli serà cunnessu à İzmir da a Doppia Linea Ferrovia: Denizli, essendu una cità tessili, accoglie ancu parechje attività turistiche. Una bona nutizia da Nihat Zeybekci, Ministru di l'Ecunumia, hè ghjunta à Denizli, chì hè una cità d'esportazione. Tentativi impurtanti sò stati fatti finu à avà per a cunnessione ferroviaria diretta di Denizli, una cità impurtante d'esportazione di Turchia, à u portu è per i prughjetti di l'autostrada Izmir-Antalya chì passanu per Denizli.
L'iniziativi longu di i Denizli Industrialists, Merchant Businessmen Platform per furnisce una cunnessione diretta à u portu di Denizli, l'impurtante cità d'esportazione di Turchia, anu cuminciatu à dà fruttu. Un altru sustegnu per i prughjetti chì anu acceleratu in u risultatu di cuntatti mutuali in l'ultimu periodu hè vinutu da u Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci. Zeybekci, chì spiegà i prughjetti logistichi in relazione à Denizli à Ahmet Arslan, u Ministru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni, chì hè ghjuntu à Denizli per un prugramma, hà ricevutu a prumessa di u Ministru Arslan di compie i prughjetti.
Ricertamenti, PTT A.Ş. Zeybekci, chì spiegà i prughjetti logistichi in relazione à Denizli à Ahmet Arslan, u Ministru di Trasportu, affari marittimi è cumunicazioni, chì era in Denizli per a Reunione di Coordinazione di Gestione, hà ricevutu a prumessa di u Ministru Arslan di compie i prughjetti. In più di a cunnessione di l'autostrada Aydın - Denizli, i dui prughjetti ferroviari nantu à i quali u Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci hà enfatizatu eranu u Prughjettu di Stazione di Freight in a regione Bozburun, induve l'industria Denizli hè cuncentrata, è i prughjetti ferroviari chì radduppianu u valore di Çardak Özdemir. Zona Industriale Organizzata Sabancı, chì cerca investitori dapoi 20 anni.
MUVERU IN 2 ORE
U Ministru di l'Ecunumia, Nihat Zeybekci, hà dettu: "L'autostrada chì unirà İzmir à Antalya, cumprese a cunnessione Aydın-Denizli, hè di vitale importanza. E cose ùn andaranu micca cusì. In un futuru vicinu, significa chì circa 20-25 milioni di turisti puderanu spustà in un cortu periodu di circa 2 ore. A nostra ultima visita, Roma, hà decine di volte ricchezza nantu à a linea Antalya-İzmir. In ogni locu chì passemu ci hè una cità antica. Sta regione hè una geugrafia cù i mercati di a cultura, di a salute è di l'esportazione.Altri prucedure ligati à l'autostrada seranu compie à a fine di sittembri. Un passu chjaru serà fattu prima di a fine di l'annu ".
U PIÙ IMPORTANTE hè di esse cunnessu per ferrovia
U Ministru Zeybekci hà dettu: "In più di cunnette e linee Antalya, Isparta, Burdur, Denizli, Aydın, İzmir, Uşak, Muğla cù l'autostrada, a principale ecunomica hè a cunnessione ferroviaria. Questu hè un grande vantaghju. Per esempiu; Se andate à u trasportu di marmura à u portu di Izmir, da Aydın, Denizli, Isparta o Uşak, questu hè di circa 30. Se custa 1 tonna, hè 10-12 dollari per u stessu marmura per andà da u portu di Izmir à u portu di Amburgo. per mare. Ma s'è stu marmaru s'era andatu in ferrovia, saria statu un terzu di u costu di andà in autostrada. Questu hè un costu assai significativu. Attualmente, tutti i travaglii di u prughjettu di a ferrovia doppia strada trà İzmir è Denizli sò stati finiti. Spergu chì serà implementatu in un futuru vicinu. In quantu à a logistica, avemu ricevutu a prumessa di cumpletà i prughjetti da u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Arslan, è hà avutu struzzioni pusitivi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*