Canale benedizzione di Istanbul

L'abbundanza di Kanal Istanbul: ùn hè micca chjaru induve Kanal Istanbul, chì hè definitu cum'è un secondu strettu à Istanbul, passerà è quandu u prughjettu principia. Si dice chì u prugettu Kanal Istanbul costarà 10 miliardi di dollari è serà custruitu nantu à una strada di 25 chilometri longu à una linea di 150 metri di prufundità è 25 metri di larghezza. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è a Municipalità Metropolitana d'Istanbul ùn guardanu micca segreti annantu à u prugettu, chjamatu "To Be Done" da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Hè statu dichjaratu chì u canali passava prima per a strada Kınalı-Karacaköy, è l'investituri cuminciaru à cumprà terreni da i paesi di Kapak, Çeltik, Büyükçavuşlu, Danamandıra, Karamandere è Ormanlı nantu à sta strada. Tuttavia, cù u tempu, i rumuri nantu à a strada di u prugettu cambiatu. Ci era rumuri chì u prughjettu pazzu partia da u lavu Büyükçekmece è andava sopra u flussu di Bahşayiş, girava à nord-est è ghjunghje à u Mari Neru da u paese di Boyalık, è l'investitori si vultò à sta strada. A nova linea di rotta chì hè stata pruposta per l'ultimu annu hè u lavu Küçükçekmece è a regione Yeniköy, chì hà una costa à u Mari Neru. Ancu u rumore di u prughjettu di u canali hà radduppiatu i prezzi di a terra è di e case in u quartiere Canarie, Altınşehir, Şahintepe, Sazlıdere, quartiere Çilingir, strada Dursunköy in l'ultimi 2 anni.
Enfatizendu chì a strada Küçükçekmece-Yeniköy hè di 28 chilometri, i sperti d'investimentu dicenu chì questa hè a linea cù u costu più bassu è chì a valle di Sazlıdere hè perfetta per u prugettu. Se u prughjettu di Kanal Istanbul hè custruitu nantu à sta strada, i slums sò i posti principali per chjappà a lotteria.
"I prezzi sò apprezzati da un milla per centu"
Tahsin Ergül, pruprietariu di a Cumpagnia Immubiliare di u Gruppu chì serve in u quartieru di Şahintepe, hà datu l'infurmazioni seguenti: Questa hè una zona di slum è un eventuale terremotu pò causà una grande distruzzione. Se u prughjettu di u canali hè realizatu, pensemu chì i prezzi di a terra aumenteranu da un milla per centu. Tuttavia, à u mumentu, u mercatu ùn move micca una foglia. Avemu intrutu in un periodu di grande recessione. I prezzi di e case di 2 piani varianu trà 200-250 mila lire. Se a strada di u canali passa per u nostru quartiere, hè prubabile chì parechje case è terreni ponu esse espropriati. Per d 'altra banda, a faccia di a regione cambia. I prezzi di u metru quadru di a terra in u vicinatu varienu trà 600-700 lire ".
"Era 3 lire 4-20 anni fà"
Sindaco di Dursunköy Güngör Özer: "I posti chì costanu 3 lire per metru quadru 4-20 anni fà ponu avà truvà cumpratori per 500 lire. Se u prughjettu di u canali hè appruvatu, u nostru paese pò esse spustatu. Una tale situazione seria deludente per u paese di 130 cifre. Facemu a vita da l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. A maiò parte di a terra hè stata venduta. Hè radduppiatu i prezzi di a terra senza chì u prugettu pazziu sia fattu.
"L'Arabi eranu ancu assai implicati"
U quartieru di Çilingir di Arnuvutköy aspetta ancu u "prughjettu pazzo". Murat Coşkun da Coşkun Emlak hà datu l'infurmazioni seguenti:
"U prezzu di u metru quadru di a terra zero à a valle, chì definiscemu una zona risicata, hè di 250 lire. Nant'à e muntagne chì dominanu u canali, u prezzu di u metru quadru supera 400 lire. I prezzi in i zoni interni sò in media 300 lire. Sentendu u "prughjettu pazzo", assai investitori anu compru terreni vacanti. L'Arabi eranu ancu assai implicati. In ogni casu, ùn ci hè micca una sola attu. Quelli chì volenu investisce anu da cumprà un attu di titulu cumuni. Avemu intesu chì certi imprenditori investenu ancu. Ùn ci hè nimu chì vende a so casa in u nostru quartiere di 250 case. Ognunu tene a so pruprietà, cunziddi chì u prughjettu di u canali aumenterà i prezzi.
U quartiere Canarie di Küçükçekmece hè trà i lochi chì farà u più premium da u prughjettu Kanal Istanbul. Yıldız Süsler, chì hè un agente immubiliare in u distrittu di i Canarie, chì hà una riva à u lavu Küçükçekmece, hà dichjaratu chì i prezzi di a terra è di l'abitazione aumentanu ogni annu è hà dettu: "I prezzi di e case da 2 mila lire à 200 mila lire in 350 anni. . I prezzi di u metru quadru di i terreni sò cresciuti da 3 mila lire à 6 mila lire. I citadini ùn volenu micca vende a so casa in a speranza chì u canali serà custruitu. Hè pensatu chì, se u canali hè custruitu, i prezzi di a terra è immubiliare in a regione duppianu. L'affittu mediu di 2 più 1 appartamenti hè di 800 TL. "I rumuri di Crazy Project anu aumentatu u più i prezzi di e case antiche", disse.
"Vulemu campà umanamente"
Hüseyin Atsız da Iğdır, chì ci hà scontru mentre pasceva e so pecure in u quartiere di Tahtakale, hè ancu unu di i sognatori di Kanal Istanbul. Dichjarà chì se u prugettu hè realizatu, a so casa serà apprezzata, Atsız hà dettu: "Guardaraghju a mo vita vendendu sacrifici votivi. Avemu custruitu una casa di 2 piani. Avemu un prublema di titulu di titulu quì. Se u canali passa sottu à e nostre case, u valore di sti lochi cresce. Vulemu ancu campà in belle case è cumplessi cù giardini, è campà umanamente. U nostru guvernu farà u dirittu. Se u prugettu hè bonu, lasciate esse fattu ", disse.
"Se ci hè un terremotu, si trasformerà in un naufragiu"
Naif Ergün, Cengiz Ulusan è Güner Aydemir, residenti di Şahintepe Mahallesi, sò ancu trà quelli chì sustenenu u prugettu è pensanu chì cambierà a faccia di a baracca. Dichjarà chì hà campatu in u vicinatu dapoi 25 anni, Ergün hà dichjaratu ch'ellu hà alcune riserve è hà dettu: "Vulemu un permessu di zoning per u nostru quartiere. Parechje di e case sò per esse demolite. S'ellu ci hè un terrimotu, parechje case seranu distrutte. Hè indispensabile per sta regione per prevene a custruzzione illegale è per implementà a trasfurmazioni urbane in modu ghjustu.
"Ci hè un aumentu di 200 per centu"
Ferhat Buran da Arnavutköy Ati Group Real Estate: "U fattu chì l'autostrada di u Marmara di u Nordu passa per a regione è u terzu aeroportu hè da esse custruitu hà digià aumentatu a dumanda di terra in Arnavutköy. Se u prughjettu Kanal Istanbul hè cunnessu à u Mari Neru da Yeniköy dopu à Sazlıdere è Dursunköy, Arnavutköy è u so circondu sò prubabilmente rinvivitu. A maiò parte di i terreni di Arnavutköy sò situati in a zona di u terrimotu di u terzu gradu (risicu pocu). Cù una superficia di 506 chilometri quadrati, Arnavutköy, chì hè diventatu u quartu distrettu più grande di Istanbul, sta sperimentendu l'eccitazione di u novu aeroportu è di u canali. Comparatu à 3 anni fà, ci hè un aumentu di 200 per centu in i prezzi immubiliarii ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*