Siemens investe in treni di u futuru

Siemens investe in i treni di u futuru: Siemens, inseme cù l'Istitutu Tecnicu di Renania in Germania, passanu assai tempu nantu à i treni, chì formanu a gamba di u sistema ferroviariu di i veiculi di trasportu di u futuru. I disinni assai futuristichi chì emergenu com'è u risultatu di sta cullaburazione sò digià accolti cù entusiasmo da l'autorità.
U prughjettu, chì serà sviluppatu sottu u nome "Treni di l'avvene", pare chì hà digià creatu un brainstorm. U focu di u prugettu hè nantu à disinni cumplettamente rinnuvati, materiali creati cumminendu diversi cumpunenti è e fasi di u prucessu di produzzione. In più di i treni di trasportu publicu di nova generazione, u trasportu ferroviariu individuale hè ancu trà i prucessi in u prugettu. Inoltre, l'infurmazioni chì a tecnulugia Plug and Play hè ancu evaluata in questa partenaria per facilità a cunnessione trà i treni hè trà i dettagli annunziati da i gestori di u prugettu.
U puntu più impurtante nantu à i treni di u futuru hè un viaghju còmode è veloce. Comparatu à l'automobile è à l'altri trasporti, sti treni anu u scopu di creà una piattaforma induve i passageri ponu facilmente ghjunghje ciò chì volenu è viaghjà à prezzi assai più accessibili, sia in u trasportu individuale sia in u trasportu publicu. Una di e dumande in prima linea di u prugettu hè; "Cumu pò esse perfezzionatu u viaghju rumoroso in trenu d'oghje?".
I gestori in u centru di u prugettu parenu assai entusiastici di furnisce u prucessu di produzzione è di e parti post-vendita furnite interamente attraversu stampanti 3D in u futuru. Stu sviluppu ghjoca un rolu chjave in u principiu di viaghju à pocu pressu. U prucessu di pruduzzione è a produzzione di pezzi in una manera assai più pratica è cunvene sò previsti per esse direttamente riflesse in i tariffi di vendita. Di sicuru, sti treni ùn saranu micca solu utilizati per u trasportu di passageri. U trasportu di merci è i grandi trasporti cummirciali prufittàranu ancu assai di sta innovazione.
Sembra chì e stazioni di treni di nova generazione seranu ancu cuncepiti per fà i treni, chì sò previsti per esse sviluppati cù una funzione di guida autònuma, più attrattivi è preferibili. Una data chjara ùn hè ancu stata data quandu u sistema, chì hà a listessa logica cum'è i taxi robot è l'autobus, chì sò appena cuminciati à chjappà novi strade, entrerà in a fase di prova. Quandu guardemu i sviluppi tecnologichi, pare chì l'anni chì venenu seranu abbastanza attivi per noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*