L'Europeu ùn hà micca bisognu di una cabina in u trasportu publicu

L'Europeu ùn hà micca bisognu di una cabina in u trasportu publicu: dopu l'attaccu à u cunduttore di metrobus cù un ombrello, l'intruduzioni di cabine in i veiculi di trasportu publicu cum'è l'autobus è i metrobuses hè discututu in Turchia, mentre chì in Kosovo, Germania, Francia è Grecia. , ùn ci sò micca misure per prutege i cunduttori contru i pussibuli attacchi.
In Turchia, dopu à l'attaccu à u cunduttore di metrobus cù un ombrello, l'intruduzioni di l'applicazioni di cabina in i veiculi di trasportu publicu, cum'è l'autobus è i metrobus, hè discutitu, mentre chì in Kosovo, Germania, Francia è Grecia ùn ci sò micca misure per prutege i cunduttori da pussibuli. attacchi. In Ungheria, i cunduttori sò prutetti da cabine.
In u Kosovo, chì hè surtitu da a guerra 16 anni fà, u trasportu urbanu ùn hà ancu righjuntu u livellu necessariu in quantu à u sviluppu. In a capitale Pristina, u trasportu urbanu in autobus di cumpagnie publiche è private hè luntanu da i standard europei. Dunque, hè osservatu chì a qualità di i servizii furniti à i citadini hè bassa.
Nuha Beka, u cunduttore di l'autobus chì travaglia nantu à a linea 4 in Pristina, hà dettu: "Ùn avemu micca sicurità. Nisuna misura hè stata presa per prutegge da i passageri irritabili o qualsiasi aggressore. Ma ùn avemu micca paura ", disse. Nuha Beka dichjara chì ancu s'è u trafficu avanza assai lentamente da u tempu à u tempu per via di u crescente numeru di veiculi in Pristina, a situazione ùn hè micca male in generale. Beka hà dettu: "Ùn ci hè statu un attaccu seriu. Eiu è i mo altri culleghi ùn sò micca stati attaccati da u passageru. Ma ùn ci hè micca garanzia chì questu ùn succede micca. Solu perchè ùn ci hè statu un prublema finu à avà ùn significa micca chì ùn succede micca in u futuru. Dunque, di sicuru, misure di sicurità deve esse pigliatu. I normi europei devenu esse applicati in questu sensu. Ma l'autobus sò vechji in Kosovo. Ùn hè micca pussibule di custruisce cabine chì impediscenu u cuntattu cù i passageri.
I citadini ùn si lamentanu ancu di a situazione, ancu s'è u serviziu furnitu ùn hè micca di alta qualità. I citadini dichjaranu chì anu una relazione rispettuosa trà u cunduttore di l'autobus, l'assistente chì emette u bigliettu è i passageri. Bedri Lutfiu da Pristina hà dettu : "Ùn avemu micca avutu prublemi finu à avà. A mo moglia è aghju aduprà l'autobus regularmente. Soluzioni megliu ponu esse cunsiderate per a sicurità. Tuttavia, deve avè una basa finanziaria ", disse.
Cabina privata per i cunduttori ungheresi
I cunduttori di i veiculi di trasportu publicu in Ungheria sò prutetti contr'à ogni tipu d'attacchi di passageri cù cabine di guardia. Bela Bodi, un bus driver di 24 anni, hà dettu chì i cunduttori chì servenu in i veiculi di trasportu publicu in a capitale Budapest sò stati prutetti contr'à ogni tipu d'aggressioni è attacchi da i passageri per circa 5 anni. Dichjarà chì ùn avia mai avutu un accidentu, Bodi hà dettu chì nisun passageru ùn l'avia attaccatu ancu, ma chì alcuni di i so amichi sò stati battuti da passageri arrabbiati, è per quessa, cabine di prutezzione di i cunduttori sò stati posti in i veiculi di l'Autorità di Trasportu Pùblicu di Budapest per impediscenu. l'attacche à i cunduttori.
Bodi hà dettu ch'ellu hà sappiutu a nutizia di l'attaccu à a televisione, in quale un passageru hè cascatu inconsciente è feritu in u risultatu di chjappà u driver di metrobus cù un ombrello, in televisione, è hà dettu chì tali disgrazie puderia esse impeditu da custruisce una cabina di prutezzione di u cunduttore. per l'autorità di trasportu publicu in Istanbul. Bela Bodi, chì hà dettu chì l'aria condizionata di l'autobus ùn hà micca operatu per via di u clima caldu, hà nutatu chì u cunduttore hà apertu a porta di a cabina di prutezzione, è chì a porta di a cabina di prutezzione era nurmalmente chjusa.
I cunduttori in periculu ancu in Grecia
L'autobus in Grecia ùn sò micca diffirenti da l'autobus in Turchia. I cunduttori, chì utilizanu veiculi di trasportu publicu preferiti da centinaie di persone ogni ghjornu, sò vulnerabili à i pussibuli attacchi da i passageri. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una discussione trà u cunduttore è i passageri, i cunduttori ùn sò micca salvu da pussibuli attacchi. Ùn ci hè micca una cabina o schernu chì separa i cunduttori greci da i passageri, chì entranu in l'autobus per a porta induve i passageri ghjunghjenu. L'area di u cunduttore hè separata da l'area di u passageru da solu a mità di porta.
Drivers vs cabinet in Francia
I cunduttori ùn sò micca sicuri in Francia, chì hà luttatu cù attacchi terroristi recentemente. L'autobus chì furnisce u trasportu ogni ghjornu ùn anu micca misure per prutege i cunduttori da pussibuli attacchi in u veiculu. Cum'è in Turchia, solu a mità di una porta separa i cunduttori è i passageri l'una di l'altru in Francia. Ùn ci sò cabine, schermi o porte di vetru chì limitanu o impediscenu a cumunicazione di u cunduttore cù i passageri. In particulare in a periferia di Parigi, i cunduttori chì utilizanu i veiculi di trasportu publicu cum'è l'autobus, i metro è i tram, chì sò spessu molestati, facenu greva, dicendu chì ùn anu micca salvezza di vita per mezu di i so sindicati. L'autorità, invece, aumentanu u numeru di assistenti à 2 o 3 per assicurà a sicurità di u cunduttore è i so assistenti chì verificanu i biglietti in l'autobus. In fatti, un agentu di pulizie in vestiti civili hè datu à l'ufficiali in u metro è i treni suburbani. I cunduttori, chì ùn volenu micca chì i so nomi sia svelatu in Francia, sprimenu chì ci sò più attacchi verbali è fisichi in certi quartieri, è ch'elli sò contru à custruisce cabine in autobus, cum'è in metro è treni. I cunduttori, chì dichjaravanu chì i passageri puderanu vulsutu acquistà infurmazioni, sustenenu chì u dialogu serà interrottu quandu e cabine sò custruite nantu à l'autobus, è chì e relazioni umane seranu messe da parte à causa di qualchi attacchi verbali o fisichi. I cunduttori anu dettu: "Se a persona hà decisu di attaccà à noi è di discutiri cun noi, pò fà un attaccu simili in a strada quandu vene à l'ultima tappa è quandu mi scende. Semu in favore di u dialogu ", disse.
Ùn ci hè micca precauzione per u cunduttore in Germania.
In Germania, i passageri anu generalmente carte mensili o settimanali, mentre chì quelli chì ùn anu micca un bigliettu si mettenu in l'autobus à a porta di fronte è cumprà u so bigliettu da u cunduttore. Quelli chì anu un bigliettu ponu ancu cullà in l'autobus da a porta di daretu. Ùn ci hè micca una funzione di prutezzione in l'area induve si trova u driver. In u risultatu di l'argumentu di u cunduttore cù u passageru, informa à a cumpagnia chì ùn hà micca travagliatu, è un cunduttore sustituitu hè mandatu invece. Ali Osman Arslan, chì hè stata cunduttore di autobus per 16 anni in Germania, hà dichjaratu ch'ellu ùn hè statu espostu à alcuna viulenza fisica è hà dettu: "Ùn discutemu micca cù i passageri. U nostru duvere hè di assicurà a sicurità di i passageri è altri veiculi in u trafficu. In casu di qualsiasi attaccu, fermemu u nostru veiculu frenendu immediatamente. Bruciamu i quads, appughjà u buttone d'emergenza sottu à i nostri pedi è avvisemu a polizia. In pocu tempu, a pulizzia ghjunghjenu è trattà cù l'attaccante. U travagliu di u cunduttore ùn hè micca di discutiri cù i passageri. In casu di qualchì negatività, vi avvisemu prima. Se u nostru avvertimentu ùn hè micca ascoltatu, informeremu l'autorità ".

1 Comment

  1. Ali Osman ARSLAN, chì travaglia cum'è cunduttore di trasportu publicu in Germania, hà scrittu tutta a verità, ùn ci hè bisognu di più cummentariu! S'ellu vi disturba, pruvate à avè una discussione innecessaria cù un ufficiale in i Stati Uniti, in ogni paese avanzatu di l'Europa: (1) ùn hà micca discuttu, ùn dà micca un locu è l'uppurtunità di argumentà, (2) altrimenti, l'interlocutore hè A pulizza, avemu ancu discutitu cù a pulizza è a pulizza, In fatti, una conversazione hè tenuta cù un zitellu chì ùn pò mancu stà per via di l'alcohol chì hà cunsumatu, è ci hè una discussione. L'interessante hè, pruvemu à mette in una quantità di vistimenti: furnisce serviziu, tolleranza, cumpurtamentu umanu, etc.
    CONCLUSIONE: Hè diventatu una necessità inevitabbile per noi di custruisce una cabina protettiva cù vetru antiproiettile!

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*