Attaccu à u trenu à alta velocità da u deputatu Özçelik

Attaccu à u trenu d'alta velocità da u deputatu Özçelik: AK Party Burdur Deputy Bayram Özçelik, Direttore Generale di Ferrovie Statali İsa Apaydınvisitatu Veysi Kurt, Direttore Generale di Trasporti Ferroviari, è Mehmet Altınsoy, Capu di Dipartimentu di Strategia, è hà scambiatu opinioni nantu à i travaglii ferroviari in Burdur.
Özçelik, esprimendu a so opinione positiva annantu à a ripresa di u Lakes Express, chì viaghja trà Burdur è İzmir, hà dettu: "Esigemu chì i voli partenu da Burdur è Isparta finu à chì u trenu d'alta velocità entra in opera. Cusì, vulemu chì i nostri citadini avè un modu alternativu di trasportu ", disse.
Infine, u Direttore Generale di e Ferrovie Statali İsa Apaydın Özçelik, chì si ncuntrau in u so uffiziu cù u Deputatu, hè statu infurmatu nantu à a tappa di i travaglii di u Trenu d'Alta Velocità chì serviranu nantu à a strada Eskişehir-Kütahya-Afyonkarahisar-Isparta-Burdur-Bucak-Antalya.
Per d 'altra banda, u Direttore Generale Apaydın è u Diputatu Özçelik, chì si sò riuniti annantu à u puntu cumunu di piantà i rails in Burdur City finu à a custruzzione di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità, accunsenu à l'attribuzione di fondi includendu u prughjettu preparatu in l'ultimi anni per u Sottopassu di l'Auto di Menderes District.
Inoltre, Özçelik hà dichjaratu chì u prucessu hà iniziatu per a vendita di 372 metri quadrati di terra chì appartene à DDY, sottu à a Direzzione Pruvinciale di Famiglia è Politiche Suciali, à a Direzzione Pruvinciale per a custruzzione di un Centru di Supportu di i zitelli, in cambiu di un prezzu. İsa Apaydın Hà desideratu successu à tutti l'impiegati, in particulare
Vice-Presidente di u Partitu AK Burdur Vicepresidentu Provinciale di Publicità è Media Yusuf Yagci hà accumpagnatu u Diputatu Özçelik in i so riunioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*