U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di u Mari Neru Mediterraniu deve esse realizatu

U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di u Mediterraniu di u Mar Neru deve esse realizatu: Presidente di a Càmera di Cummerciu di İskenderun Levent Yılmaz "U Prughjettu di Treni d'Alta Velocità di u Mediterraniu di u Mar Negru duveria esse u prughjettu di a Turchia 2023. Stu prughjettu farà chì Turchia faci grandi muvimenti ecunomichi ". disse.
A DELEGAZIONE OTSO SI TROVA IN ISKENDERUN
In u scopu di "Cressing Sea Black Sea Mediterranean Trade Cooperation Project", chì hè statu scrittu da Ordu Chamber of Commerce and Industry (TSO) Project Team è sustinutu da l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Orientale in u scopu di Support Activity Direttu; I membri di u cunsigliu di u TSO di Ordu è i membri di u cunsigliu anu visitatu a Camera di Cummerciu è Industria (TSO) di İskenderun.
A TURCHIA DEVE HAVER UN PROGETTU
U presidente di a Càmera di Cummerciu di Iskenderun, Levent Yılmaz, in u so discorsu durante a visita, hà dettu: "U Prughjettu di u Trenu Mediterraniu d'Alta Velocità di u Mari Neru duveria esse u prughjettu di u 2023 di Turchia. Stu prughjettu farà a Turchia fà grandi muvimenti ecunomichi. U prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì una estremità hè in Ordu è l'altra estremità hè u portu di Iskenderun, deve serve à u trasportu di passageri è u trasportu logisticu. Dunque, stu prughjettu deve esse u prughjettu di Turchia. Una Turchia chì sognu di Kanal Istanbul pò ancu realizà u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di u Mar Neru-Mediterraniu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*