A municipalità di Sapanca hà finitu u prublema di u passaghju di a ferrovia di Kurtköy

A municipalità di Sapanca hà finitu u prublema di u passaghju di a Ferrovia di Kurtköy: u sindaco di Sapanca, u Prof., hà esaminatu personalmente l'opere di u passaghju di Kurtköy. Dr. Aydın Yılmazer hà dichjaratu chì un prublema assai impurtante hè statu risoltu.
A municipalità di Sapanca hà risoltu u prublema di u passaghju di a ferrovia, chì si trova nantu à a strada principale da u Distrettu di Sapanca Kurtköy à a zona costiera è ùn permette micca u trafficu di i pedoni è di i veiculi, soprattuttu in tempu di pioggia, per via di a so inadeguatezza.
Dichjarà chì u flussu chì scorri longu u passaghju sotterraneu hè ancu disciplinatu cù un canali d'acqua piovana, u sindaco Yılmazer hà enfatizatu chì e persone lucali è l'ospiti chì anu difficultà à ghjunghje à a riva di u lavu da Kurtköy in tempu di pioggia anu un passaghju più còmode. In u scopu di l'opere, l'altezza di a terra di u passaghju sotterraneu hè stata rialzata è un canali d'acqua di drenaggiu è di piova di cimentu hè statu custruitu da un latu di u passaghju.
U sindaco Yılmazer hà dichjaratu chì eseguendu travaglii simili in tutti i passaggi sotterranei per prevene ogni prublema in quantu à u trasportu di pedoni è di veiculi à a riva di u lavu, chì dannu u putenziale turisticu di Sapanca, a ghjente di Kurtköy è i so invitati ùn saranu più. avè qualchì problema in l'usu di u passaghju pertinenti. Hà aghjustatu chì una carenza impurtante hè stata risolta cù u passaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*