L'Iran firma un accordu ferroviariu cù Siemens

L'Iran hà firmatu un accordu ferroviariu cù Siemens: Siemens hà firmatu un accordu cù l'Iran nantu à u sviluppu di a reta ferroviaria.
Siemens, una di l'impurtanti cumpagnie tecnologiche di Germania, hà annunziatu chì un accordu hè statu firmatu cù l'Iran nantu à u sviluppu di a reta ferroviaria.
In a dichjarazione fatta da Siemens, "Siemens hà firmatu un cuntrattu per cuntinuà a mudernizazione di a rete ferroviaria iraniana.
L'accordu include a fornitura di 50 locomotive diesel-elettriche à a Republica Islamica d'Iran Railways (RAI). Si dicia. In a dichjarazione, chì ùn hà micca specificatu a quantità di l'accordu, hè stata nutata chì e locomotive in questione seranu prodotte in Iran.
L'accordu hè statu firmatu durante i cuntatti ufficiali di u Vice Cancelliere Tedesco è Ministru di l'Ecunumia è l'Energia Sigmar Gabriel in Iran.
A visita di u Ministru Gabriel, chì hà cuminciatu ieri è finisce oghje, hè accumpagnata da 160 dirigenti di a cumpagnia, cumpresi i principali investitori è cumpagnie cummerciale di u paese cum'è Siemens è Volkswagen.
Hè previstu chì circa 10 accordi ecunomichi seranu firmati trà i dui paesi in u scopu di a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*