U sistema ferroviariu in Trabzon si prepara per l'offerta

U sistema ferroviariu in Trabzon hè preparatu per l'offerta: a municipalità metropolitana di Trabzon hà fattu u primu passu includendu u Sistema di Ferrovia Ligera in u Programma di Rendimentu 2016 à a riunione di u cunsigliu d'ottobre, è u sicondu passu determinendu a strada è i punti di almacenamento. A Municipalità Metropolitana hà avà fattu u terzu passu creendu una squadra speciale è hà iniziatu u so travagliu per l'offerta di prughjettu. U Sicritariu Generale Diputatu Cengiz Çolak hà dettu: "Avemu da fà sforzi spiciali per compie l'offerta à u principiu di 2017". disse. Una offerta di fattibilità serà fatta per determinà a strada à u principiu di u 2017.
A Municipalità Metropolitana di Trabzon hà fattu u primu passu includendu u Sistema di Ferrovia Ligeru in u Programma di Prestazione 2016 à a riunione di u Cunsigliu d'ottobre, è u sicondu passu determinendu a strada è i punti di almacenamento. A Municipalità Metropolitana hà avà fattu u terzu passu creendu una squadra speciale è hà iniziatu u so travagliu per l'offerta di prughjettu. U Sicritariu Generale Diputatu Cengiz Çolak hà dettu: "Faremu sforzi spiciali per compie l'offerta à u principiu di 2017". A Municipalità Metropolitana di Trabzon cuntinueghja u so travagliu per u Sistema di Ferrovia Ligera. Cengiz Çolak, Vice-Segretariu Generale Metropolitanu Responsabile per a Reconstruzzione, hà dettu: "Eseguiremu u prughjettu di u Sistema Ferroviariu cù a megliu di furtuna. Avemu u scopu di esce in offerta dopu à u novu annu. Avemu creatu una squadra speciale. Studi preliminari sò attualmente in corso. Questi studii preliminari seranu compiuti à u principiu di l'annu, è dopu u prugettu serà sbulicatu rapidamente. I linii è u travagliu da fà sò chjaru. Tuttavia, quandu hè necessariu, riceveremu ancu opinioni da urganisazioni non governamentali pertinenti cum'è TMMOB ", disse.
UNA PRESENTAZIONE SERA FATTA À TMMOB
U presidente di a Camera di l'Ingegneri Civili di TMMOB, Mustafa Yaylalı, hà dettu: "Ùn simu ancu implicati in i studii, ma avemu avutu una riunione per uttene infurmazioni. Ci daranu una presentazione. Dopu quì, faremu una valutazione. Attualmente, l'assemblea hà determinatu una strada, ma a strada attuale serà revelata dopu à l'offerta di fattibilità. Faranu una offerta preliminare di fattibilità di u prugettu. Solu allora emergerà a strada chjara. Hè cusì chì u pianu attuale hè statu processatu à u mumentu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*