I novi treni di metro di Izmir sò messi in serviziu (Galleria Foto)

I novi treni di u metro di Izmir sò messi in serviziu: a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà aghjustatu 240 veiculi à a flotta di u metro cù un investimentu di 95 milioni di lire, hà iniziatu u primu trenu di 5 vagoni da i novi veiculi. U staffu di u Metro hà accoltu i primi passageri di u novu trenu cù fiori. A ghjente di Izmir hà datu una nota completa à a vittura di u metro, chì si distingue cù u so designu sfarente cù un "concepimentu di yacht". I treni novi, chì anu u sistema di porta automatica applicatu per a prima volta in u mondu, furnisce un viaghju tranquillu è lisu per via di u materiale di gomma trà e so roti. Izmir Metro pussede una flotta gigante di 182 veiculi à a fine di marzu, cù l'arrivu di tutti i novi set, a fabricazione di quale cuntinueghja in Cina.

A Municipalità Metropolitana di Izmir rinfurza a flotta di veiculi di u Metro Izmir, chì u numeru di passageri hè in constante crescita, cù novi acquisti. U primu trenu, chì hà cuminciatu à esse fabbricatu in Cina in marzu di u 2015 è hà passatu a fase di prova, 15 di i quali sò ghjunti in a cità, hè statu messu in serviziu. Passendu cuntrolli statichi è dinamichi è 11 teste separati, u set di 5 vitture hè statu messu in serviziu per a prima volta, cù a fine di a prova di 1000 chilometri. I primi passageri di i novi veiculi, chì si distinguenu cù u so design distintivu è cunfortu per Izmir, sò Metro A.Ş. Hè statu accoltu cù fiori da u so bastone.

Disegnu speciale per a cità di mare Izmir

U "cuncepimentu di yacht" hè ghjuntu à u primu pianu in i novi treni cuncepiti cù ispirazione da u fattu chì İzmir hè una cità di mare. I veiculi, in quale materiali speciali simili di legnu è metalli brillanti sò usati inseme, eranu admirati da i passageri cù u so aspettu scintillante.

Tutta a nova flotta di veiculi di Izmir Metro, per un valore di 240 milioni di TL, serà ricevutu in marzu 2017. Cusì, u numeru di veiculi in u Metro aumenterà à 182.

Tecnulugia di sicurità à u più altu livellu

I novi veiculi di Izmir Metro venenu ancu in primura cù e so caratteristiche, chì sò implementati per a prima volta in u nostru paese. In i novi setti, ci sò sistemi spiciali chì calculanu u numeru di passageri à ogni porta. Grazie à u Passenger Counting System (YSS), u Traffic Control Center pò vede i tassi di occupazione di i vagoni. Una altra innuvazione in i novi setti hè chjamata "Light Curtain". Questa cortina vene in ghjocu ghjustu prima chì e porte sò chjuse, vede s'ellu ci hè un ughjettu trà è cumanda a porta secondu i dati entranti. U sistema hè impurtante micca solu in u nostru paese, ma ancu in questu hè una struttura implementata per a prima volta in u mondu da IFE (Sistemi di Porte Automatique). Un'altra innuvazione hè a striscia luminosa in i vetri di a porta. I corsi sò facilmente visibili per i passageri da l'internu o fora è avvisanu u passageru se a porta hè fora di usu. Cusì, perdi inutili di tempu hè impeditu à e porte. U materiale di gomma trà e roti di i treni novi furnisce un viaghju tranquillu è lisu.

Izmir Metro, chì hà prima aumentatu u numeru di setti in a so flotta di veiculi da 45 à 87, avarà una flotta gigante di veiculi 95 cù l'arrivu di tutti i 182 novi setti in produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*