Apaydın era l'invitatu di a Fundazione di l'Imprenditori Imprenditori

Apaydın era l'invitatu di a Fundazione di l'Imprenditori Imprenditori: nuvembre 2010 invitatu di i "Incontri di l'Imprenditori", chì sò tenuti regularmente da u 2016 da a Fundazione di l'Imprenditori Imprenditori (GİV), Direttore Generale di TCDD. İsa Apaydın hè accadutu.

U Direttore Generale di TCDD hà fattu un discorsu annantu à "Contribuzione di l'Investimenti Ferroviari à l'Ecunumia di u Paese è a Visione 2023" in a riunione tenuta in a sede di a fundazione in Istanbul. İsa Apaydın, spiegò chì anu realizatu studii nantu à u trasportu di merchenzie è i prughjetti di treni d'alta velocità. Avevi ragione, HalkalıEllu disse chì u trasportu di merci è di passageri serà realizatu inseme in Edirne, Karaman-Adana Ulukışla, Samsun, Çorum, linee Nord-Sud è a parte da Sivas à Kars.

"I FERROVII SÓN UNA BONA ZONA PER L'IMPRENDITORI"

In riferimentu à u fattu chì u trasportu di merci in Turchia ùn pudia micca cumpete cù a strada per via di a geometria di a strada in u passatu, Apaydın hà dettu: "A nostra velocità in u trasportu di merci era di circa 40-50 chilometri per ora. Questu hè stata per a mancanza di infrastruttura. Quandu migliurà a nostra infrastruttura è corregge a nostra geometria stradale, ghjunghjemu à un livellu chì pò cumpete cù l'autostrada ". disse.

Gebze, chì hè cumplementariu di Marmaray,Halkalı Dichjarà chì i travaglii nantu à a linea ferroviaria cuntinueghjanu rapidamente, Apaydın hà trasmessu l'opportunità di cummerciale in u campu di a ferrovia à l'imprenditori chì anu assistitu à a riunione. Apaydın hà continuatu cusì: "I Ferrovii sò un bonu campu per l'ingegneri elettrici, informatici è elettronichi in l'elettrificazione è u disignu è a custruzione di signalazione. A cumunicazione ininterrotta nantu à a ferrovia hè ancu assai impurtante quì. Un gran numaru di veiculi sò previsti per esse custruitu in u periodu à vene. In particulare, a nostra machina, i materiali metallurgichi è i fabricatori di cumpunenti ponu pruduce parechje parti in u locu in questu campu ". disse.

U direttore generale di TCDD hà dichjaratu chì TCDD travaglia cù e so filiali per sviluppà u settore ferroviariu cù risorse naziunali. İsa ApaydınHà aghjustatu chì finu à u 2023, custruirà 3 mila chilometri di ferrovia supplementari, cumprese 500 mila 8 chilometri di Trenu d'Alta Velocità (YHT), 500 mila 13 chilometri di treni à alta velocità è mille chilometri di ferrovie convenzionali. .

"TCDD hè UNA GRAN ISTITUZIONE"

U presidente di a Fundazione, Mehmet Koç, chì hà dettu: "Ci sò istituzioni assai grande in u nostru paese è TCDD hè unu di elli", hà enfatizatu chì l'imprendituri duveranu seguità l'istituzioni chì affettanu i settori cum'è TCDD assai bè è leghje u big picture bè.

Dopu à i discorsi, u Direttore Generale di TCDD hà ricevutu a placca presentata da u presidente di a Fundazione Mehmet Koç. İsa Apaydın, inseme cù Mehmet Koç, prisentatu l'ultimi diplomi imprenditoriali di l'Academia GIV cù i so certificati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*