Delican parla di a crisi İZBAN

Delican Parla di a Crisi İZBAN: U presidente provinciale di İzmir, Bülent Delican, hà dichjaratu ch'ellu hà tenutu conversazioni cù i partiti u 5u ghjornu di a greva İZBAN, ma hà rispostu negativamente à a dumanda di riunione di u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, "Deve stà. indifferenti è esse partitu à a pesta?" disse.

U presidente provinciale di u Partitu AK İzmir, Bülent Delican, hà fattu una dichjarazione in quantu à a greva di i travagliadori İZBAN. U presidente Delican hà dettu: "Aghju cuminciatu un prucessu di riunione cù i partiti per finisce a crisa İZBAN u più prestu pussibule. Aghju scontru cù u Direttore Generale İZBAN, u Direttore Regionale TCDD, i rapprisentanti di l'Unione Yol-İş è i travagliadori. Infine, aghju dumandatu una riunione in faccia à u Signore Kocaoğlu. Tuttavia, per cortesia, hà rispostu a mo dumanda per telefunu è disse: "Se u sughjettu hè İZBAN, aghju datu un aumentu di 15 per centu, ùn ne parleraghju micca". Aghju dettu chì a mo dumanda per una riunione nantu à una questione cusì impurtante era abbastanza naturale è chì chjamava in nome di i mo cuncintani da Izmir. Per una certa ragione, era l'unicu chì si sentia un gran discomfort da e discussioni ch'e aghju avutu cù i destinatari di u sughjettu, chì si cuncintrau à una suluzione è a cunciliazione cù rispettu è cortesia. I sinceramente andatu à sente i travagliadori è i so rapprisentanti è andò solu. Aghju cercatu una formula. Ùn aghju mai sparte a mo conversazione telefunale cun ellu publicamente. Sfurtunatamente, ùn sò micca quellu chì dice di a nostra entrevista unu-à-unu distortendu. S'ellu hà da interrogà a moralità, s'ellu hà da mette in discussione e regule di u statu è di a diplomazia, duverebbe interrogà da questa perspettiva. Aghju chjamatu solu per a cunciliazione è u dialogu. Mi preoccupa per i prublemi di u populu, chì hè u mo duvere. Cum'ellu hà dettu, s'ellu avissi da fà di u sughjettu un materiale puliticu, parraraghju in ogni locu per 5 ghjorni è critichi per i so inconsistenzi.

"A crisi cerca un cattivu"

Delican hà dettu: "Aziz Bey, inconsciente di e negoziazioni per 5 mesi, hè in cerca di lancià a bola chì hà pigliatu u ghjornu di a greva à a corona. Circa un cattivu per un prublema chì hè diventatu a prova di centinaie di millaie di residenti Izmir, una crisa chì ùn pò micca gestisce. Ellu disse ch'ellu ùn serà micca un assistente à a crisa è a persecuzione di u populu, è ch'ellu hà da cuntinuà à agisce in modu rispunsevule per ùn esse partitu di sta pesta.

"Lasciate İZBAN risolve a crisa prima"

Delican, riguardu à e dichjarazioni di u presidente Kocaoğlu annantu à ellu stessu, hà dettu: "Ùn cambiaraghju mai u mo stile. Ellu sà assai bè chì esibisce un cumpurtamentu murali, statale è pulitica, è decenza secondu e so regule. Ch'ellu risolve prima a crisa İZBAN chì anu risuscitatu è trascinatu in una strada morta. Sta crisa hà dui cumpunenti. U primu hè a mancanza di dialogu, è u sicondu hè l'inghjustizia salariale. Hè assai seriu per un merre à amparà a dumanda di u sindicatu da u ghjurnale in un accordu cullettivu chì ghjunghje à a decisione di una greva indefinita. Prima, ch'ellu apre canali di dialogu curretti è unu à unu. Nimu hè una cosa o un robot, parlà è toccu sò preziosi. Focus nantu à risolve u prublema invece di esse stubborn è cercà un scapegoat. Invece di trascinà i so pedi è insistia, ch'ellu calcule quante volte a tarifa chì i travagliadori vulianu hè stata persa durante a greva.

"Questu ùn hè micca un mercatu di cavalli o una arena di lotta"

Dichjarà chì u trasportu hè u primu prublema ancu in i sondaggi fatti da a municipalità, Delican hà dettu: "Ora u dulore è u sanguinamentu di a negoziazione cullettiva hè statu aghjuntu à a gangrena di u trasportu. A forza di travagliu sustene u sistema; I travagliadori ùn sò micca bogeymen. Questu ùn hè micca un mercatu di cavalli o una arena di lotta. Ci hè sempre una formula chì farà tutti felici. Ùn mi pò mai culpisce cum'è u negoziatore per avè chjamatu u dialogu. Ma dipende di l'intenzione è a perspettiva. U sgiò Kocaoğlu hà attraversatu a linea cù l'inchiesta di u cuntrattu cullettivu chì hà direttu à mè. Ùn sò micca u so burocrate. Nè eiu nè e persone chì pussede sta cità travaglianu per a so cumpagnia. Cessemu di vede i nostri citadini di Izmir cum'è impiegati di a cumpagnia. Ùn simu micca negoziati. L'accordu cullettivu ùn pò micca esse fattu inflighjendu u soffrenu à u populu di Izmir è à l'angolo di u travagliadore. Invece di vantà d'avè 100 accordi cullettivi, deve vede u cuntrattu ch'ellu ùn hà micca firmatu dapoi 6 mesi.

"Lascio à a discrezione di u populu di Izmir"

Delican hà dichjaratu ch'ella ùn puderia micca stà indifferente à a pittura chì emergeva è disse: "Sfurtunatamente, a situazione hè cusì terribile chì ùn possu pusà à u mo scrivania è fighjulà. S'o sò da u latu, sò da u latu di e persone chì passanu sta soffrenza. Sò u latu di sta cità, sò u latu di u travagliu. U puntu ch'elli sò ghjunti dapoi u 6 di ghjugnu hè a decisione di i travagliadori di fà greva indefinitu è ​​u fattu chì u nostru populu hè in strada dapoi ghjorni. L'autobus inondanu e so porte, stack stops, triplicanu e distanze. In stu casu; Cum'è u rapprisentante di u partitu di u guvernu in Izmir, chì puderia esse più naturali di vulè sapè induve u prublema hè chjusu è à sente i partiti? Deve ignurà una prova chì hè incerta quantu durà? Saria dunque un statutu bonu è murale, puliticu ? Un puliticu chì ùn hè micca indifferente à a più grande crisa in l'agenda di a cità induve ellu campa è hè incaricatu di fà qualcosa di male ? O hè un amministratore lucale chì chjude tutte e porte di dialogu è distorte a so telefonata ? Lasciu questu à a discrezione di u populu di Izmir ", disse.

"Molti perdenti, bollette pesanti"

Enfatizendu chì tutti anu persu in a so dichjarazione, u presidente provinciale di u Partitu AK İzmir, Bülent Delican, hà cunclusu e so parolle cusì: "U costu di stu prublema hè assai pesante. Tutti i partiti perdenu. A ghjente perde, i travagliadori perdenu, İzmir perde. Ùn ci hè micca perdente in questa crisa. İZBAN, chì porta 350-400 mila passageri à ghjornu; A perdita in a greva di 5 ghjorni hè almenu 1 milione 250 mila lire. A tarifa annuale di crescita dumandata da i travagliadori ùn hè mancu a mità di a perdita tutale di 5 ghjorni. Ricevu telefonate è missaghji da i nostri citadini. Tutti volenu chì a so soffrenza finisci. Per d 'altra banda, qualchissia vole ancu; Bulent Delican ùn deve micca alzatu da u so sediu, ùn deve micca interferisce cù nunda, deve tappa l'arechje. L'era di stu tipu di pulitica è di i pulitichi hè passatu longu. S'è avemu statu cun i nostri concittadini in a vendita di pruprietà di u paese in Tire, in u rapportu EIA di u Golfu, in u prublema di basura di İzmir è in a trasfurmazioni urbane, s'è avemu statu orientatu à suluzione, a nostra attitudine hè a stessa quì. . Chì nimu ci lancia un rolu. Qualunque cosa facia perde Izmir, seraghju quì induve u prublema hè, è seraghju. Soprattuttu s'elli aspettanu ch'e mi sia afflittu da una crisa cum'è İZBAN, chì si sparghje in e strade è prospera, aspettanu di più. Avvicinemu ogni prublema lucale o generale di İzmir cun sensibilità è à u puntu di suluzione. Stu approcciu duverebbe rumpia a memorizazione di Kocaoğlu cusì male ch'ellu m'accusa di cunfundà a cità. Semu ancu un seguitori di a crisa İZBAN. Stu seguitu ùn deve offende à nimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*