I danni di a greva in Izban anu superatu l'aumentu dumandatu da i travagliadori

I danni di a greva in Izban anu superatu l'aumentu dumandatu da i travagliadori: u 4 ghjornu di a greva in İZBAN, i citadini anu sentitu a prova di trafficu più intensamente. Mentre a tarifa di crescita dumandata da i travagliadori İZBAN da a Municipalità Metropolitana costarà à a Municipalità Metropolitana un extra di 650 mila lire annu, a perdita di 4 ghjorni per via di a greva in İZBAN hè stata di un milione di 80 mila lire.

U Metropolitanu, chì ùn hà micca datu l'aumentu annuale di 650 mila lire annu dumandatu da i travagliadori in İZBAN, hà persu più di un milione di lire in 4 ghjorni per via di a greva. A greva in İZBAN, u core di u trafficu İzmir, hè stata sentita più intensamente u 4 ghjornu.

Mentre a percentuale di crescita di 16.5 per centu dumandata da i travagliadori İZBAN da a Municipalità Metropolitana custarà à a Municipalità Metropolitana di İzmir 650 mila lire extra annu, a perdita di 4 ghjorni per via di a greva in İZBAN hè stata di un milione di 80 mila lire.

A greva İZBAN, chì dura circa 4 ghjorni in İzmir, cuntinueghja à paralizà a vita. Cù a greva chì hà iniziatu u marti, a ghjente di İzmir hà pruvatu à ghjunghje à e so case è i posti di travagliu in autobus è veiculi privati, mentre chì a densità di stazioni d'autobus è strade hà purtatu u trafficu urbanu à un arrestu.

Cum'ellu era l'ultimu ghjornu di a settimana, u trafficu hè diventatu un calvariu eri. A ghjente di Izmir, chì avia da andà à travaglià cù i so veiculi in a matina, passava ore in u trafficu chì si stendeva per chilometri. Per d 'altra banda, u prublema di parcheghju in i posti di travagliu in i centri di a cità hà aumentatu ancu di più i prublemi di trafficu di i citadini. Bulent Delican, u presidente provinciale di u Partitu AK Izmir, hà scontru cù u Sindicatu di u travagliu Ferroviariu, chì hè urganizatu in IZBAN, è u latu Metropolitanu in quantu à u prublema, è hà dettu: "Ci hè una crisa impurtante è ingestibile in Izmir. Mentre u tassu di crescita di 16.5 per centu dumandata da i travagliadori İZBAN costarà à a Municipalità Metropolitana di İzmir 650 mila lire extra annu, a perdita di 4 ghjorni per via di a greva in İZBAN hà righjuntu 1 milione 80 mila lire.

C'È UNA DOPPIA DEFICIENZA

Dichjarà ch'ellu hà scontru cù i travagliadori, u Direttore Generale İZBAN, u presidente di u sindicatu, u Direttore Regionale TCDD è u Sindaco Metropolitanu Aziz Kocaoğlu, Delican hà dettu: "Aghju scontru cù i nostri fratelli travagliadori. Ti aghju ricurdatu quantu hè preziosa a cunciliazione. Questi amici avianu una pesta annantu à Izmir.

Perchè tante persone vanu à u travagliu è à a scola.
À u listessu tempu, aghju dettu chì sti persone anu ancu una pesta nantu à noi. Quandu queste persone sò felici, cunduceranu quelli treni assai più sani. Ùn vi scurdate micca chì quandu questi pirsuni piglianu i treni cum'è cunduttori in applicazioni chì vanu sottu à u salariu minimu, portanu ancu i nostri figlioli. Avemu da piacè ancu elli. Quì avemu da truvà un modu di cumprumissu. "U più grande difettu chì vecu hè a mancanza di dialogu, è a seconda hè a mancanza di pagamentu", disse.

"ÙN RIMUVERU A NAZIONE PRIMA"

Delican hà dettu chì un accordu deve esse righjuntu trà i partiti u più prestu pussibule è hà dettu: "U presidente dice: "Aghju datu 15 per centu". Per una cosa, questa hè una sucietà cumuna ... In a cumpagnia di partenarii, nimu paga a tarifa. I partenarii facenu una decisione. Dice chì l'aghju datu è "cum'è s'ellu hè una benedizzione" ùn mi pare micca bè. İZBAN hà datu 15 per centu. A migliurà hè fatta cù dialogu di novu. Aspittemu cunsensu da i nostri cumpagni di travagliu. Sta materia deve esse risolta assai chjaramente da e parti. Se u Metropolitanu cuntinueghja u so 1.5 per centu di caparbietà, a ghjente di Izmir aspetta ghjorni più difficili in i ghjorni à vene ", disse. Ricordendu u suggerimentu di "Lascià a casa prima" à a ghjente di Izmir in fronte à a greva İZBAN di Kocaoğlu, Delican hà dettu: "I gestori ùn ponu micca risolve stu prublema rimuovendu a nazione prima. Ùn ponu micca risolve cù spedizioni supplementari. Questi voli supplementari sò ancu un costu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*