Quandu a fermata di Metrobus hè stata chjusa, i citadini scendenu à l'E-5

Quandu a fermata di Metrobus hè stata chjusa, i citadini scendenu à l'E-5: I citadini chì anu truvatu u rimediu chì attraversà a strada da l'E-5 anu avutu mumenti di paura. A polizia di u trafficu hà ancu firmatu u trafficu di i veiculi di tantu in tantu, permettendu à i citadini di passà sopra l'E-5.

Dopu à a "densità" chì hè ghjunta à l'agenda ieri in Istanbul Zeytinburnu, l'autorità chjusu a fermata di u metrobus temporaneamente sta volta.

Tuttavia, sta volta, l'imaghjini simili sò stati catturati in a prossima tappa, Merter. A causa di a chjusura temporale di a fermata di Zeytinburnu, ci hè statu assai densità in Merter. I citadini chì anu trovu a suluzione per attraversà a strada da l'E-5 hà causatu mumenti periculosi.

A causa di a chjusura temporale di a fermata di u metrobus di Zeytinburnu per 15 ghjorni, a fermata di u metro di Merter era affollata. I citadini chì aspittàvanu minuti per ghjunghje è da a fermata di u metrobus, anu truvatu a suluzione per attraversà l'autostrada E-5 per via di l'intensità sperimentata. Dopu chì i citadini anu creatu imagine periculose, un gran numaru di squadre di pulizzia sò stati mandati à a fermata di Merter.

E squadre di pulizzia chì sò ghjunte à a stazione fermanu u trafficu è permettenu à i citadini di passà per l'Autostrada E-5 in modu sicuru è cuntrullatu. A densità cuntinueghja in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*