I rimproveru à MOTAŞ è i so cunduttori

Riproche à MOTAŞ è à i so cunduttori: Dichjarà chì MOTAŞ è alcuni cunduttori anu alcune carenze versu i disabili, u presidente di a piattaforma ANKA Disabled Naile Altuntaş hà dichjaratu chì u "sistema di rampa disabilitatu per l'autobus di pianu altu" deve esse implementatu in tutti l'autobus è hà dettu: i cunduttori dumandanu "perchè" quandu avemu in busu. " Benvenuti ? "Ùn duveranu micca guardà noi cusì è ùn ci deve micca fà sente cusì", disse.

Ancu se MOTAŞ hà cuminciatu à installà rampe per disabili in autobus di pianu altu per rende a vita più vivibile per i citadini disabili, i citadini disabili sò abbastanza scomodi cù l'autobus MOTAŞ. Dichjarà chì saria assai bonu per elli implementà u novu sistema in tutti l'autobus, u presidente di a piattaforma per disabili di l'Associazione di Sviluppu Qualificatu è Solidarietà Sociale (ANKA) di Akçadağ, Naile Altuntaş, hà parlatu cù u nostru ghjurnale è hà revelatu e carenze di l'autobus è di alcuni cunduttori.

Prima di tuttu, Altuntaş hà dichjaratu chì ùn ci sò micca abbastanza rampe disabilitate nantu à l'autobus è hà dichjaratu chì unu o dui autobus sò posti in ogni linea secondu a densità.

NOI NON CONTROLLE I BUS

Altuntaş hà dettu: "Siccomu questi autobus travaglianu in turni, duvemu aspittà assai tempu, è quandu avemu un travagliu urgente, ùn pudemu micca andà à u travagliu. Ùn sapemu micca chì autobus anu disattivatu rampe in ogni distrittu. I telefoni di l'uffiziu di spedizione sò sempre occupati è ùn ponu micca risponde. Sapemu l'autobus cù rampe disabilitate nantu à e rotte chì viaghjanu regularmente, ma ùn cunniscenu micca l'autobus di tutte e rotte. Avemu ancu prublemi cù i cunduttori di autobus chì ùn guidanu micca l'autobus cù assai cura. "I cunduttori applicanu di colpu i freni è i nostri veiculi patiscenu", disse.

I CITTADINI APRI E RAMPI

Lamentu di l'indifferenza di i cunduttori versu i disabili, Altuntaş hà dettu: "Avemu ancu questu prublema cù i cunduttori: ùn aprenu micca e rampe stessi, dumandanu permessu à i citadini è ci mettenu in lochi intermedi. I citadini apre è chjude e rampe stessi. Coperture chì si apre è si chjude rapidamente dannu ancu l'autobus. I citadini anu da piglià a parte posteriore di u mo veiculu è mi mette à l'internu. Mentre i cunduttori duveranu cunnosce questi è arrangialli, sfurtunatamenti i nostri cunduttori ùn mostranu micca sta sensibilità. Per d 'altra banda, avemu avutu difficultà perchè l'autobus ùn s'avvicinanu micca cumplettamente à u curb. Ancu s'è uni pochi di persone spinghjanu a nostra vittura, a nostra vittura ùn pò micca entre in l'autobus. "Se i cunduttori si avvicinanu regularmente à u pavimentu, serà più còmode per noi", disse.

DEVE ESSERE APPLICATA IN TUTTI I BUS

Argumentendu chì i cunduttori anu da esse furmatu seriamente, Altuntaş hà dettu: "Prima di tuttu, i cunduttori anu da esse furmatu seriamente. Mentre eramu in l'autobus, i cunduttori anu dumandatu: "Perchè site vinutu?" Ùn ci deve micca guardà cusì è ùn ci deve micca fà sentu cusì. Saria megliu se u novu sistema hè custruitu in una manera chì tutti l'autobus ponu aduprà. Se stu sistema hè implementatu in tutti l'autobus, duvemu dumandà "Ci hè un autobus disabilitatu o micca, hè ghjuntu o venerà?" Ùn aspittemu micca. U nostru desideriu più impurtante hè chì saria assai bonu per noi se i cunduttori di l'autobus anu utilizatu stu sistema è ci serve bè. "Inoltre, vulemu un sistema di sonu per i malati di vista è una schermu chì indicà e tappe per l'audizione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*