A nova stazione di Ankara YHT hè veramente senza barriere?

Induve hè Ankara YHT Station? Cumu andà à l'Ankara YHT Station?
Induve hè Ankara YHT Station? Cumu andà à l'Ankara YHT Station?

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì a Stazione YHT di Ankara hè una stazione senza barriere per i disabili è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

Tuttu ciò chì riguarda i disabili hè statu cunsideratu in Ankara YHT Station. Avemu 2 ascensori per disabili. Unu di i nostri 27 cabine di pedaggio hè u più faciule d'accessu è accessibile per i disabili. Ci hè una bona pratica implementata da e nostre Ferrovie Statali. Avemu ricevutu a lista di tutti i disabili da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali è l'avete caricata in u sistema. Quandu qualchissia chjama è dice chì sò disattivati, sò verificati automaticamente da a lista è e transazzione di a persona sò realizate automaticamente. Ùn ci hè bisognu chì a persona ghjunghje in anticipu o mandà à qualchissia altru per fà un bigliettu. Ellu disse chì in questa stazione è in altri YHT, cunsideremu i persone disabili è creanu sistemi in cunseguenza chì li permettenu di prufittà di sti lochi senza alcunu ostaculu.

Tuttu hè bonu finu à avà, ma cumu ghjunghjerà una persona disabile à sta stazione ?

RayHABER Cum'è un membru di a so famiglia è cum'è una persona disabile, vulia vede Ankara YHT Station è esaminà stu prughjettu maravigghiusu in situ, dopu à e belle dichjarazioni di u nostru Ministru di i Trasporti.

Per ghjunghje à a stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara, vulia piglià l'autobus da Kızılay à a stazione YHT. Siccomu i dui autobus chì venenu senza rampe, vale à dì chì ùn sò micca adattati per i disabili, aghju decisu di andà à a stazione YHT via l'antica stazione. in metro. Aghju pigliatu u metro Batıkent da Kızılay è scendinu à a stazione Ulus di u metro. Cù una breve passeggiata per u Parcu di a Ghjuventù, aghju ghjuntu à l'antica Stazione Ferroviaria TCDD. Aghju dettu à l'ufficiali di a stazione chì vulia andà à a nova stazione YHT. L'autorità dichjaravanu chì pudete andà da a vechja stazione à a nova stazione attraversu u passaghju sottu, ma l'ascensore era rottu. Spiegavanu a strada dicendu. chì ci hè una sedia a rotula alimentata da batterie sottu à voi in ogni modu, ma pudete solu ghjunghje à a stazione YHT in questu modu.

Partendu da l'antica stazione di trenu, aghju ghjuntu à a magnifica stazione YHT d'Ankara, seguitendu a strada descritta sopra, qualchì volta nantu à u pavimentu, à volte in autostrada, ballendu cù e vitture in u trafficu.Iè, dopu à tutte e difficultà, a stazione YHT era davanti. di mè cù tutta a so maestà è bellezza.

Per entra in l'edificiu di a stazione di YHT, aghju cercatu una rampa disattivata nantu à u pavimentu assai altu longu a strada, ma in vanu ùn era micca pussibule entre in quella magnifica stazione YHT d'Ankara, perchè per entre in l'edificiu di a stazione, duvete prima. scendi da u pavimentu. Anu scurdatu di custruisce una rampa nantu à u pavimentu per entre in l'edificiu, chì u Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan hà dettu chì era una stazione senza barriere per i disabili. À quellu mumentu, aghju ricurdatu di l'avvenimenti chì avianu accadutu durante a prima presentazione di a vittura Devrim è e parolle di Cemal Pasha: "Avemu custruitu una vittura cù una mentalità occidentale, ma avemu scurdatu di mette gasoline cù una mentalità orientale".

Sò andatu à i travagliadori chì facianu paisaghji intornu à Ankara YHT Station è spiegà a situazione. M'anu dettu chì ùn ci era micca rampa è mi puderanu aiutà s'ellu vulia. Aghju cullatu à u trotu cù l'aiutu di i travagliadori.

Finalmente aghju riesciutu, è aghju subitu intrutu in l'edificiu di a stazione perchè aghju avutu l'uppurtunità di esaminà attentamente un prughjettu chì era assai curiosu.

Aghju visitatu Ankara YHT Station, iè, l'internu di a stazione era adattatu per i disabili in ogni aspettu. A biglietteria per disabili, l'elevatori è i lavandini per disabili sò stati assai ben pensati è custruitu, eru assai fieru.

Prima di abbandunà a stazione, aghju parlatu cù l'autorità nantu à u prublema à l'entrata di a stazione. M'anu dettu chì a stazione avia qualchì mancanza è chì seranu riparati u più prestu pussibule. Abbandunatu a stazione, abbandunò u trottu cù l'aiutu di i mo cumpagni di travagliu è mi sò andatu versu a mo casa.

Spergu chì tuttu serà megliu quandu aghju visitatu a stazione di novu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à purtà sta magnifica struttura in u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*