U Distrittu Tut di Adıyaman vole Sviluppà cù u Trenu d'Alta Velocità

U Distrittu Tut di Adıyaman Vole Sviluppà cù u Trenu d'Alta Velocità: Dichjarà chì u trenu d'alta velocità hè una opportunità per u sviluppu di u Distrittu Tut, Cemal Avcı hà dettu: "A notizia di u trenu d'alta velocità data da u nostru Ministru di Trasportu, Affari Marittimi. è Comunicazioni Ahmet Arslan ci entusiasmu cum'è tutti l'altri.

L'abitanti di u distrittu, chì vulianu chì a linea di treni d'alta velocità prevista per esse custruita trà Gölbaşı-Adıyaman-Kahta per passà per u distrittu di Tut, hà dichjaratu chì l'unica speranza per u sviluppu di u distrittu hè u trenu d'alta velocità.

A bona nutizia chì u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà datu à a ghjente di Adıyaman à l'apertura assistita in Adıyaman hà causatu una grande gioia. Dopu à e dichjarazioni di u Ministru, u Vicepresidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Ahmet Aydın hà annunziatu chì l'offerta di u prughjettu di l'inchiesta si ferà u più prestu pussibule, è i residenti di u distrittu di Tut eranu entusiasmati cume a ghjente di Gölbaşı, Adıyaman è Kahta. .

U sindaco di u distrittu di Tut nantu à a strada Gölbaşı-Adıyaman, Cemal Avcı, hà dichjaratu chì passà u trenu d'alta velocità per u distrittu di Tut costaria menu à u statu.

U sindaco Cemal Avcı hà dettu chì u distrettu di Tut ùn hè micca adattatu per u sviluppu in una geografia chì hè appiccicata trà duie muntagne è ùn hà micca abbastanza terreni agriculi.

Dichjarà chì u trenu d'alta velocità hè una opportunità per u sviluppu di u Distrettu di Tut, Cemal Avcı hà dettu: "A notizia di u trenu d'alta velocità data da u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Ahmet Arslan, ci hà eccitatu cum'è tutti l'altri. Vulemu chì sta eccitazione si trasformi in gioia. Esigemu chì a linea di treni à alta velocità chì operarà trà Gölbaşı-Adıyaman-Kahta passa per u nostru distrittu. Vulemu sta dumanda micca solu per u nostru distrittu, ma ancu per u nostru statu. Se a linea di treni d'alta velocità passa per u nostru distrittu, a distanza serà accurtata di 20 chilometri. Questu significa una riduzione di u costu di 20 per centu. Inoltre, se una linea hè tracciata parallela à a strada di l'autostrada Gölbaşı-Tahta, u costu serà altu è serà una pena per i terreni agriculi. U costu di l'espropriazione aumenterà almenu 2-3 volte. Per d 'altra banda, u 60 per centu di e terri in a nostra cità di Tut sò custituiti da terra di tesoru. U fattu chì ùn ci hè quasi nisuna terra agricula in u distrittu di Tut hè un altru vantaghju. Dumandemu à tutti l'ufficiali è i pulitici di u nostru statu di ùn ignurà a nostra dumanda. Se evaluanu u Distrittu Tut in u prughjettu di studiu, seremu cuntenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*