"Forum d'affari di l'industria di locomotive è vagoni" tenutu in Tracia

U forum di l'affari di u settore di locomotive è vagoni hè statu tenutu in Tracia
U forum di l'affari di u settore di locomotive è vagoni hè statu tenutu in Tracia

Sottu a coordinazione di l'Agenzia di Sviluppu Trakya è a Direzzione Provinciale di Industria è Tecnulugia di Tekirdağ, Çorlu è Çerkezköy In cuuperazione cù e Camere di Cummerciu è di l'Industria, u "Forum di l'Industria di l'Industria di Locomotive è di Carru" hè statu tenutu in modu chì e cumpagnie naziunali chì producianu vagoni è locomotive tenenu riunioni bilaterali d'affari cù cumpagnie situate in a nostra Regione.

à u Forum Business; In più di u guvernatore Aziz Yıldırım, u rettore di l'Università Namık Kemal Prof. Dr. Mümin Şahin, u guvernatore di u distrittu di Çorlu Cafer Sarılı, u direttore provinciale di l'industria è a tecnulugia Fahrettin Akcal, u secretariu generale di l'Agenzia di Sviluppu Trakya Mahmut Şahin, Çorlu è Çerkezköy I presidenti di a Càmera di Cummerciu è Industria, rapprisentanti di a Direzzione Generale di Ferrovie Statali, è rapprisentanti di e principali cumpagnie di fornitori di Tekirdağ è e pruvince circundanti anu participatu.

I discorsi di apertura di a Forma di l'Affari sò stati fatti da u Direttore Provinciale di l'Industria è Tecnulugia Fahrettin Akçal è u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu Trakya Mahmut Şahin.

Parlendu à u prugramma, u guvernatore Yıldırım hà dettu: "A dimensione di u mercatu di u settore ferroviariu in u mondu in u 2018 hè di circa 176 miliardi d'euros, chì currisponde à circa 192 miliardi di dollari, è a dimensione di l'elettrificazione di a signalizazione di i veiculi ferroviari in u mondu. u mondu hè intornu à 130 miliardi di dollari. A dimensione annuale di u mercatu turcu hè ancu solu 2 miliardi di dollari per l'elettrificazione di i signali di i veiculi ferroviari.

L'investimentu fattu in u settore ferroviariu in u nostru paese in 2003 anni trà 2016 è 13 hè di circa 57 miliardi TL. A media di sta spesa currisponde à circa 4 miliardi 380 milioni annu. In u periodu di 2023-2035, avemu un scopu di piglià treni d'alta veloce à 60 cità induve 15 milioni di persone campanu. Cumpiendu l'industria ferroviaria cù una infrastruttura high-tech è maximizà a produzzione domestica hè in realtà u nostru secondu scopu. Hè ancu previstu di sviluppà infrastrutture è sistemi di trasportu per assicurà l'integrazione di a reta ferroviaria cù altri settori di trasportu. Hè destinatu à aumentà u trasportu di merci ferroviaria, chì era di circa 2015 per centu in 4, à 2023 per centu in 15, è u trasportu di passageri, chì era 1.1 per centu per i stessi anni, hè previstu di aumentà à deci per centu.

Un investimentu di 2023 miliardi di dollari hè previstu finu à u 50 per l'investimenti in treni d'alta velocità, tramvii di metro, etc. da e municipalità in tuttu u paese. Sapete tutti l'imprese chì pruducianu i veiculi rimorchiati è rimorchiati, cum'è vagoni di locomotive di passageri, carri di merci è tram in u nostru paese. Sta scontru hè stata pensata per riunisce i principali attori di u settore ferroviariu è l’imprese chì operanu in i settori di a machina, di u metale, di u cable, ecc., chì operanu in a nostra pruvincia è per permette di pruduce pè u settore ferroviariu.

Comu sapete, in l'anni 1930 ci era un modu di pruduzzione Fordist in l'industria. Puderete fà tutte e parti di una macchina chì produciate o tutte e machini è parti di i veiculi chì pruducia in una fabbrica. Stu stilu di pruduzzione provoca qualchì difficultà à cambià a produzzione ogni volta chì vulemu. Perchè assai banchi di travagliu deve esse cambiatu immediatamente in u listessu modu, chì ùn pare micca assai pussibule. Stu stilu di produzzione hè vinutu finu à l'anni 1980. In l'anni 1980, u stilu di pruduzzione di a banda hè statu aduttatu, chì significa chì a fabbrica di marca face u disignu di a vittura stessu, o l'impresa stessa face tutte e parti incluse in questu, è cumprà è portanu a so propria garanzia da quellu chì faci. u megliu o quellu chì a face più economicamente.. Assemblanu tutti è infine li liberanu cum'è vitture. Vede, a marca di u pneumaticu hè diversu, a marca di a bateria hè diversa, a marca di u pulitore di u parabrisa hè diversa, u parabrisu o l'esaurimentu, u mutore, etc. ogni marca hè differente.

In u mondu d'oghje, hè diventatu unu di i travaglii più faciuli di pruduce in Tekirdağ, una di e belle cità di Tracia, è di assemblelli in Eskişehir, Konya, per mette in serviziu, per cumminà e parti, per trasfurmà in elli. un vagone o locomotiva, per piglià un sistema di u metro è assemblallu quì. Dunque, avemu vulsutu riunite cù i nostri preziosi industriali quì per chì i dui lati ponu vince. Lasciate chì i nostri industriali in Tekirdag pruduceranu di più, cuntribuiscenu à l'ecunumia di Turchia, migliurà si stessi, è riduce u nùmeru di pezzi chì cumprà da l'esteru.

Aspittemu l'aiutu di voi, i nostri stimati invitati, chì venenu da fora di Tekirdag. U travagliu inseme hè u nostru scopu. Chì vulete, quale hè a nostra capacità, ci guardemu è in fine, belli pruduzzione chì i dui lati si cuntentaranu, pruduzzione industriale emergenu.

À u listessu tempu, questu significaria una cuntribuzione à l'ecunumia turca, è ancu una cuntribuzione enormosa à l'impieghi, è a parte chì deve esse pigliatu in u pruduttu naziunale grossu aumenterà ancu di più, i nostri soldi fermanu in l'internu, a nostra valuta straniera. ùn esce micca. Sia chì a vostra pruduzzione hè fertili, prufittu quì o in altrò, ma ciò chì hè, cuntribuisce à l'ecunumia turca.

prugramma; Finì dopu à a presentazione di e cumpagnie furnitrici è riunioni bilaterali di cummerciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*