In Bursa, a vittura hè andata à a stazione di metro Merinos

ciò chì hè l'emergenza bursaray quandu hè stata fundata bursaray
Foto: wikipedia

L'automobile in Bursa hà volatu à a stazione di metro Merinos: MOG di 32 anni, chì a licenza hè stata cunfiscata dui mesi fà per motivi di velocità in Bursa, si immerse in a stazione di metro cù u so veiculu sta volta. Dopu à l'accidentu, u driver Gerez hà pigliatu appiccicatu in vittura. U serviziu d'urgenza 112 è i pompieri, chì sò ghjunti à l'scena cù a notificazione di i citadini, salvavanu u MOG feritu da u locu duv'ellu era appiccicatu è u purtonu à l'Hospital Statale di Çekirge. Hè amparatu chì Gerez era in bona salute.

L'accidentu hè accadutu versu 03.30 in a stazione di metro Bursaray Merinos in a strada Mudanya in u distrittu di Merkez Osmangazi. Presumibilmente, a so licenza hè stata cunfiscata da e squadre di pulizzia perchè avia fattu 100 punti di penalità, è hà persu u cuntrollu di u volante mentre guidava à una velocità eccessiva in u so veiculu cù a targa 16 NRS 56 in a direzzione di Sirameşeler da MO. Piazza di a cità. A vittura, chì hè stata trascinata 150 metri sbattendu prima à u palu di l'electricità in a strada è dopu à e barriere di ferru, si immerse in a stazione di metro Merinos. U carru rotulatu pendu à l'escalatori di u passaghju sottu.

Dopu à l'accidentu, una grua più grande hè stata chjamata quandu a grua chì hè ghjunta à tirà u carru fora di u so rollu era insufficiente, è una grua più grande hè stata chjamata. U fattu chì l'incidentu hè accadutu tardi à a notte hà impeditu un disastru. L'escalator hè diventatu inutilizabile durante l'accidentu. E squadre di pulizzia anu truvatu una buttiglia di birra viota in u veiculu durante a so investigazione, è una investigazione hè stata lanciata annantu à l'accidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*