L'investimenti di Burulaşın sò stati apprezzati in Transist 2016

L'investimenti di Burulaş sò stati apprezzati à Transist 2016: Burulaş, chì hà apertu un stand à u Cungressu è Fiera di Trasportu Transist 2016 tenutu in Istanbul, hè statu apprezzatu per i so investimenti in u trasportu marittimu è aereu, è ancu in u sistema ferroviariu.

Organizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Transist 2016 hà riunitu i primi urganisazioni di u settore. A fiera, assistita da istituzioni è autorità chì servenu in u campu di u trasportu, è ancu e municipalità metropolitane è provinciali naziunali è internaziunali, università, cumpagnie chì furniscenu è servenu prudutti in u trasportu marittimu, terrestre, ferroviario è ferroviariu, è urganisazioni non governamentali. , u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè stata aperta da Ahmet Arslan.

Soluzioni muderni realizate in u trasportu urbanu; A cumpagnia di trasportu di a municipalità metropolitana di Bursa BURULAŞ, chì hè diventata una di e cumpagnie mudelli di Turchia cù i so investimenti in u campu di u trasportu marittimu è di l'aviazione in u trasportu interurbanu è face passi fermi per diventà una di e cumpagnie di marca d'Europa in a so strada, hà spiegatu ancu. e so attività à i visitori cù u so stand.

U Direttore Generale di Burulaş, Levent Fidansoy, chì hè ancu u presidente di TÜRSAD (Association of All Rail System Operators) è OİDER (Bus Operators Association), hà spartutu i so punti di vista nantu à i prublemi di u settore à u stand Burulaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*