I minibus Orhangazi-Bursa sò stati rinnuvati

I minibus Orhangazi-Bursa sò stati rinnuvati: Una cerimonia hè stata tenuta in Orhangazi in quantu à a messa in funzione di 19 minibus novi acquistati da a Cooperativa di Minibus Orhangazi, chì trasportarà i passageri à Bursa inseme cù BURULAŞ. Bursa Metropolitan Municipality BURULAŞ Direttore Generale Levent Fidansoy, Sindaco Neşet Çağlayan, presidente di u distrittu di Ak Party Mustafa Kaya, Coordinatore di a Municipalità Metropolitana İsmail Özbey, Bursa Chamber of Craftsmen and Craftsmen Union President Arif Tak, Bursa Drivers Chamber President Hasan Topçu è parechji rapprisentanti di u partitu puliticu è era tenuta cù a participazione di l'invitati.

U presidente di a Cooperativa Minibus Davut Zengin, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a cerimonia tenuta in l'area di Terminal Closed per a nevicata, hà ringraziatu BURULAŞ è u sindaco di Orhangazi Neşet Çağlayan per u so sustegnu. Arif Tak, presidente di l'Unione di e Camere di i Cummercianti di Bursa, chì hè ghjuntu à u podium dopu, hà dichjaratu chì hè impurtante per i cummercianti di migliurà è serve cù novi flotte di veiculi. Dichjarà chì u trasportu hè diventatu più sicuru cù e custruzzioni stradali in l'ultimi anni, Arif Tak hà dettu: "Ringraziemu à quelli chì anu cuntribuitu à stu sviluppu. U direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà felicitatu i Minibus Orhangazi è si rinnuvà è purtonu i so veiculi à un certu livellu. À questu puntu, i minibus Yeniköy in Orhangazi sò ancu travagliendu. "Aspittemu u listessu sviluppu da i minibus di cità", disse.

CASCADA; U NOSTRE POPLU FARE U VIAGGIU PIÙ CONFORTEVOLU

Dichjarà chì hè assai impurtante per u nostru populu di viaghjà più cunfortu è di risponde à i bisogni di i nostri disabili, Çağlayan hà dettu chì sò assai interessati à u nostru BURULAŞ Orhangazi. Sia l'iniziu di i servizii di battellu trà Iznikj, a mudernizazione di i servizii di trasportu quì, è i rigulamenti in quantu à u trasportu da i nostri distretti esterni sò studii chì aumentanu u cunfortu di u nostru populu in u trasportu. Avemu ancu difetti, ma seranu risolti manualmente. Ellu disse: "Vogliu bona furtuna à i nostri cummercianti di minibus". Dopu à i discorsi, u presidente di a cooperativa Orhangazi Minibusers Çağlayan, u direttore generale di Burulaş, Levent Fidansoy, hà presentatu una placca di apprezzamentu à e persone è l'urganisazioni chì anu cuntribuitu à u nome di u sindaco metropolitanu Recep Altepe è altri. Dopu u prugramma hè stata cumpletata cù u sacrifiziu è a preghiera sottu a neve è u tagliu di a cinta di apertura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*