storicu Karşıyaka A stazione deve esse un museu

storicu Karşıyaka A stazione deve esse un museu:Karşıyakaa storica stazione di treni "Karşıyaka Si deve esse trasfurmatu in un museu.

A propositu Karşıyaka Diverse ONG è "Karşıyaka E manifestazioni di prutesta è marche sò state realizate cù l'iniziativi di i so amanti. I desideri sò stati trasmessi à tutti i deputati, in particulare u deputatu İzmir, u presidente di u partitu AK è u primu ministru Binali Yıldırım. Supportu dumandatu.

U pruprietariu TCDD, chì era insensibile à tutti issi avvenimenti, hà messu in licitazione l'edificiu storicu cum'è "cafè-ristorante" dopu à l'opere di risturazione chì anu pigliatu assai tempu è stancu u publicu. Prima di l'offerta Karşıyaka guidatu da u sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar. KarşıyakaA voce è a forza di i cumpratori hà permessu di finisce l'offerta per avà, è TCDD hà avutu à annullà l'offerta.

"Data Karşıyaka U Ministeru annulla u "concursu d'usu" chì serà tenutu da a 3a Direzzione Regiunale di TCDD, senza dì una ragione, per "rivalutazione" KarşıyakaHa causatu una grande gioia trà u populu.

A rivalutazione significava chì stu edifiziu storicu hè statu apertu à altri usi cà un caffè è un ristorante. Per quessa, l'usu di u ministeru di l'edificiu "Karşıyaka à a cundizione di fà un "museu" Karşıyaka Vulemu è aspettemu ch’ellu li dessi à a cumuna. piena di ricordi storichi Karşıyaka I ricordi di tutti quelli chì venenu à a stazione, chì hè un passageru, chì aspetta un passageru, chì sò in strada, seranu decorati.Karşıyaka Pensu chì u "Museu di a Cità" serà u travagliu più bellu chì cunvene à questu edifiziu ...

À ogni opportunità KarşıyakaEsprimendu ch'ellu hà da gestisce a cità inseme cù i citadini è KarşıyakaQuelli chì sentenu i prublemi di quelli chì campanu in Turchia è pruvate à truvà una suluzione. Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar insiste ancu annantu à questu tema.

"Semu un distrittu chì tira a so forza da u so passatu. L'identità di a nostra cità, a so storia Karşıyaka Ùn sacrificheremu micca a vostra stazione per affittu. Vogliu ringrazià tutti i me compatrioti per u so sustegnu participendu à u nostru comunicatu di stampa. Cù l'iniziativi di u presidente Akpınar, chì crede chì hè sempre daretu à e parolle "Ùn rinunceremu micca à stu travagliu", sta struttura storica "Karşıyaka Ognunu deve piglià a rispunsabilità per ch'ellu si trasformi in un "Museu di a cità". Karşıyaka Si deve stà daretu à u merre è u merre. Di sicuru, l'ONG chì anu iniziatu stu muvimentu duveranu definitivamente participà à sta furmazione.

Credu chì TCDD ùn hà micca bisognu di nunda, cù un totale di 572 metri quadrati di internu è 1754 metri quadrati di spaziu apertu, l'affittu mensuale di 34 mila TL da a stazione. In più, ci sò tanti caffè in u circondu... Unu d'elli hè a taverna di i ferrovieri ritirati, chì custituisce a prima parte di u bastimentu.

Se vulemu, per a prima volta in a storia di e ferrovie, u trasportu cumminatu KarşıyakaVideremu ciò chì succede in. U bigliettu cumminatu cù i treni suburbani è i tramvii trainati da cavalli sò stati cuminciati quì u 21 d'Aostu 1903. In novu, l'applicazione di a prima pusizione in i treni suburbani Karşıyaka Avemu vistu principià nantu à i treni. In u 1984, a prima classificazione nantu à i vagoni hè stata fatta quì, è edna (ordinariu), evsat (mediu), ala (assai bè) sò stati scritti nantu à i vagoni. In l'anni dopu, u guvernatore Hasan Fehmi Pasha eliminò questi scritti è li riturnò à u primu, secondu è terzu gradi.

Un edifiziu cù una tale storia deve esse un museu o un caffè?

Avni ERBOY

Surghjente: karsiyakahaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*