1915 Imprese Riceveu Specificazioni per u 24 Ponte Çanakkale

Astrin Project 1915 Ponte Çanakkale apre oghje
Astrin Project 1915 Ponte Çanakkale apre oghje

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì 1915 cumpagnie, cumprese 4 giapponesi, 3 cinesi, 2 coreani è 1 talianu, anu acquistatu u dossier d'offerta per u 24 Bridge Çanakkale. In u so discorsu prima di a so riunione cù u Ministru di a Terra, l'Infrastruttura, i Trasporti è u Turismu di u Giappone Keiichi Ishii è a so delegazione accumpagnata, u Ministru Arslan hà ringraziatu i Giapponesi per u so sustegnu à a Turchia in quantu à u tentativu di colpu di u 15 di lugliu è attacchi terroristi.

Dichjarà chì e relazioni amichevuli trà Turchia è Giappone sò stati mantinuti forti per un bellu pezzu, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu realizatu prughjetti infrastrutturali assai forti inseme in u quadru di a cooperazione d'altu livellu trà i dui paesi.

Dichjarà chì i prughjetti Fatih Sultan Mehmet Bridge, Marmaray è Osman Gazi Bridge sò stati prughjetti di successu realizati da cuntratturi turco-giapponesi inseme, Arslan hà nutatu chì i travaglii di rinfurzamentu strutturale di i ponti Martiri di u 15 di lugliu è Fatih Sultan Mehmet, alcuni di i quali sò stati cumpletati. sò stati ancu realizati in cuuperazione cù i Giapponesi.

Spieghendu chì beneficianu di l'esperienze è di e tecnulugia di u Giappone in u settore di l'infrastruttura di trasportu stradale per via di cullaburazioni, Arslan hà dettu chì queste cullaburazioni cuntinueghjanu in parechji spazii.

Arslan hà dichjaratu chì u ponte di Çanakkale di u 100, chì hè assai impurtante per a Turchia è hà stabilitu records per esse messu in serviziu à u 1915 anniversariu di a Republica, serà u più grande prughjettu in u mondu cù una larghezza di pede di 2 mila 23 metri, è cuntinuò cusì:

"Semu cuntenti di l'interessu di i contractori giapponesi in u prugettu. 4 cumpagnie, 3 di e quali sò stranieri, cumprese 2 giapponesi, 1 cinesi, 10 coreani è 24 talianu, anu acquistatu u dossier di licitazione per l'offerta. Semu cuntenti di l'interessu di cumpagnie forti in stu campu, in u nostru paese è à l'esteru, in u prugettu. Riceveremu e so offerte u 26 di ghjennaghju. Avemu ancu principiatu u prucessu di cunsultazione di u prugettu. Riceveremu e so offerte u 27 di marzu. Dunque, appena u cuntrattu hè determinatu, avemu da determinà immediatamente a cumpagnia di cunsultante. I risultati di u prugettu seranu benefizii per u nostru paese, i contractors è u nostru populu.

Rimarchendu chì oghje, a delegazione giapponese riviserà ancu i prublemi nantu à quale ponu cooperà in i campi di a custruzzione è l'operazione di treni d'alta velocità, tecnulugii spaziali, aviazione, trasportu marittimu è custruzzione navale, chì sò in l'autorità è u duvere di u Ministeru. , Arslan hà dettu: "Dopu à a riunione, u nostru stimatu Primu Ministru è stimatu presidente hà dettu: I nostri invitati riceveranu ancu u nostru stimatu ministru è a so delegazione". disse.

U ministru giapponese Keiichi Ishii

Ishii, invece, hà dichjaratu ch'elli eranu cuntenti chì u tentativu di colpu di l'annu passatu hà fallutu è a struttura demucratica di Turchia hè stata cunservata, è chì anu rispettu l'unità è a sulidarità dimustrata da a nazione turca in questu prucessu.

Spieghendu chì e relazioni trà i dui paesi anu sviluppatu cù i ligami d'amicizia, Ishii hà nutatu chì hè felice chì e relazioni strategiche di partenariatu basatu nantu à l'interessi mutuali anu sviluppatu più in l'ultimi anni.

Esprimendu chì ci sò prublemi chì vulianu trasmette oghje, in particulare in quantu à u Prughjettu di u Ponte di Çanakkale Bosphorus, Ishii hà dettu: "A cooperazione di u nostru paese in u prughjettu, chì serà custruitu per coincide cù u 2 anniversariu di a fundazione di a Republica di u vostru paese. , cum'è u più grande ponte di sospensione di u mondu cù una span media di 23 mila 100 metri. " "Vogliu dichjarà chì, s'ellu hè realizatu, serà un prughjettu monumentale in quantu à simbulizà l'amicizia di i dui paesi". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*