1915 Çanakkale Bridge Tender Appruvatu

Eccu u numeru di veiculi chì passanu u 1915 Çanakkale Bridge Daily
Eccu u numeru di veiculi chì passanu u 1915 Çanakkale Bridge Daily

L'offerta per u ponte di Çanakkale di u 1915 hè stata appruvata: "Aieri, anu stabilitu chì i schedari in 1915 gruppi eranu abbastanza per l'offerta di u ponte di Çanakkale di u 4 è chì ùn anu micca difetti, è cusì a joint venture turco-coreana, u Cumpagnia coreana Daelim è SK, è a Turchia Yapı, chì hà datu u periodu più bassu di 16 anni, 2 mesi è ghjorni 12. L'offerta di u gruppu joint venture cumpostu di u Centru è Limak hà vintu l'offerta. Da a notte scorsa, aghju appruvatu l'offerta è vi invitu à u cuntrattu. Allora, dopu avè firmatu u cuntrattu, poseremu a fundazione u 18 di marzu. Diu ti benedica"

U Ministru Arslan, chì hè ghjuntu à l'aeroportu di Kars Harakani per fà diverse visite, u guvernatore di Kars Rahmi Doğan, u sindaco Murtaza Karacanta, u cumandante provinciale di gendarmeria u coronellu Serdar Güngör, u capu di a polizia provinciale Faruk Karaduman, u presidente provinciale di Kars, Adem Çalkın, alcuni protokolli provinciali è i citadini. accoltu.

Arslan hà visitatu u Governatore di Kars è hà dichjaratu chì sò ghjunti à Kars per fà diversi cuntatti.

Dichjarà chì u prucessu di referendum o referendum hè impurtante, Arslan hà dettu: "Spergu chì cù a pace è e benedizioni, a decisione più curretta serà presa da e persone chì sò u pruprietariu di l'affari è a vulintà, in quantu à i scopi di u nostru paese. Rispitteremu ancu a decisione presa da u populu, diceremu capu à capu, tutti nantu à u campu parleranu di sta questione da a so perspettiva, è u nostru populu farà a so decisione in cunseguenza. disse.

Vulendu una elezzione pacifica, Arslan hà dettu:

"L'impurtante hè chì stu prucessu elettorale cuntinueghja in pace è fratellanza in Kars è i so distretti, cum'è in tutte e parte di u nostru paese, senza creà polarizazione o dualità in u nostru populu. In questu riguardu, sicuru, i nostri amichi in l'amministrazione civile, chì sò rispunsevuli di stu travagliu, cumpresi voi è e nostre forze di sicurezza, farà u so duvere. Ma u nostru duvere, cum'è a ghjente di Kars, hè di aiutà à voi è à l'uffiziali di l'ordine per fà una scelta pacifica in questu sensu. Nantu à questu, ti ringraziu. Cum'è in u passatu, sò sicuru chì un votu publicu serà fattu in pace in tuttu u nostru paese, in particulare in Kars. Mostreremu u nostru rispettu à a vuluntà di u populu ".

Prucessu d'offerta di u 1915 Ponte Çanakkale

In riferimentu à l'offerta di u Ponte di Çanakkale di u 1915, Arslan hà enfatizatu chì u prugettu hè unu di i prughjetti più prestigiosi in Turchia è hà cuntinuatu cusì:

"Quandu si cunsidereghja a cungiuntura ecunomica è l'ambiente attuale in u mondu, 10 gruppi di joint venture, custituiti da 1915 cumpagnie straniere è 8 cumpagnie turche, anu fattu e so offerte cù più di ciò chì aspettavamu in u prucessu di licitazione di u 7 Bridge Çanakkale, chì hà un valore di più di 15 miliardi in questu ambiente. . Offerte assai ambiziose sò sorti, à u stessu tempu 4 istituzioni finanziarii assai impurtanti di u mondu detti lettere di bona vuluntà dicendu "Avemu da furnisce u finanziamentu di u prugettu, cun piacè". Pensu chì questa era una lezione assai bona per quelli chì volenu mette u nostru paese in prublemi ecunomichi, in particulare in u prucessu attuale di u nostru paese ".

Indicà chì ci hè una fiducia in l'economia turca, u Ministru Arslan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Se ùn ci era micca cunfidenza chì l'ecunumia di u paese stabilizzassi, e cumpagnie ambiziose è l'istituzioni finanziarie di un paese cusì ambiziosu in u mondu ùn anu micca prupostu tali prughjetti. Cum'è sapete, 4 joint ventures anu presentatu l'offerte, avemu apertu e so offerte u 26 di ghjennaghju. In l'esaminazioni preliminari quellu ghjornu, avemu pensatu chì tutti eranu abbastanza, è avemu ancu dichjaratu l'offerte per a durata. I nostri amichi tecnichi fattu tutti i schedari, analisi tecnichi è finitu i so esaminazioni in modu à purtà fora sti prughjetti. Da aieri, anu determinatu chì i so schedari eranu abbastanza in 4 gruppi è chì ùn anu micca deficienze, è cusì a joint venture turca-coreana, chì hà datu u tempu più bassu cù 16 anni, 2 mesi è 12 ghjorni, è a joint venture. Un gruppu di venture custituitu da e cumpagnie coreane Daelim è SK è Yapı Merkezi è Limak da Turchia. Da a notte scorsa, aghju appruvatu l'offerta è vi invitu à u cuntrattu. L'impresa incumbente metterà cusì e fundazioni u 18 di marzu, dopu a firma di u cuntrattu. Chì Diu vi dà bona furtuna ".

Spieghendu chì u prughjettu di u Ponte di Çanakkale di u 1915 hè un prughjettu impurtante, u Ministru Aslan hà dettu: "U fattu chì un prughjettu cusì impurtante hè statu attribuitu per 5,5 anni, 16 mesi è 2 ghjorni, cumprese u periodu di custruzzione di 12 anni, hè assai impurtante per u futuru. di u nostru paese, ma più impurtante, u mondu reale, u mondu ecunomicu reale, a so fiducia in Turchia hè stata registrata. Hè impurtante chì i veri ghjucatori, micca i gamers, i speculatori, o quelli chì pruvate di cunfundà qualcunu, anu fattu una offerta cusì ambiziosa è chì sta offerta hè stata finalizata da a notte passata. Questu hè un missaghju micca solu à Turchia, ma à u mondu da quì ". disse.

"U Populu Turcu deve cunfidà u so guvernu. Perchè u mondu hà fiducia

Arslan hà dichjaratu chì a Turchia hà da cuntinuà à realizà grandi prughjetti è hà dettu: "Turchia hà realizatu cun successu grandi prughjetti finu à avà è continuerà à fà in u futuru. In questu sensu, u populu turcu deve fidà di noi, u guvernu chì anu assignatu. Senza dubbitu. Perchè u mondu hà fiducia. Perchè u mondu si fida di ciò chì avemu fattu è faremu, face una offerta cusì ambiziosa per un prughjettu cù un costu di più di 10 miliardi 'iè, aghju fattu una offerta per u ponte di 100 metri, chì hè unu di i più grandi prughjetti di prestigiu in u mondu, chì a Turchia hà da scopu di compie in u 2023, in l'annu 2023 di a Republica. "Aghju fiducia in Turchia", disse. disse.

In riferimentu à u pacchettu di incentivazione di u guvernu per i centri di attrazione, Aslan hà aghjustatu chì si scontranu cù l'affari in Ardahan, Iğdır è Ağrı, è ancu Kars, per discutiri l'azzioni di u guvernu è l'aspettativi di l'affari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*