Un novu soffiu per Evka 3

Un novu soffiu per Evka 3: a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cunclusu u cuncorsu naziunale di prughjetti architettonici chì hà apertu per l'arrangiamentu di a fermata di l'autobus è l'area di parcheghju in Evka 3, l'ultima fermata di u metro dopu à Halkapınar. À u colloquiu chì si terrà in Kültürpark u sabbatu 25 di ferraghju, i prupietarii di u prugettu chì vincìu u cuncorsu seranu premiati in una ceremonia.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà aduttatu u metudu di selezzione di l'opere architettoniche per esse purtate à a cità per via di a cuncurrenza, hà cunclusu un altru cuncorsu dopu à Halkapınar "Concursu di Prughjetti Architetturali di u Centru di Integrazione di u Trasportu". U cuncorsu di prughjetti architettonici hà apertu per riprogettà l'area induve l'ultima tappa di u metro, l'ultima tappa di l'autobus è u parcheghju sò situati in Bornova Evka-3 cum'è un "Centru Soziale è Stazione di Trasferimentu" hè statu finitu. Ci hè statu un grande interessu in a cumpetizione per determinà u prughjettu chì hè destinatu à aghjunghje attrazione à a regione cù e so caratteristiche visuale è funziunale. 100 di i 99 travaglii sottumessi sò stati trovati adattati è sò stati valutati. In u cuncorsu induve un totale di 6 opere, 9 di e quali eranu menzioni d'onore, sò state premiate, a squadra composta da l'Architettu Sıddık Güvendi (Rappresentante di a squadra), l'Architettu Barış Demir, l'Architettu Oya Eskin Güvendi, l'Architettu paisaghjolu Özge Dominguez Perez è l'ingegnere civile Mehmet. Ali Yılmaz hè stata prima.
U primu prughjettu in u cuncorsu riceverà 80 mila TL, u sicondu 60 mila TL, u terzu 40 mila TL; U quartu, quintu è sestu postu riceveranu 30 mila TL cum'è premii di menzione d'onore.

Nascerà un novu spaziu di vita
In u cuncorsu di prughjetti apertu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per Evka-3, u cuncettu di "Mobilità Urbana Sostenibile" hè statu evidenziatu per incuragisce u trasportu ecologicu è multiplu (pedone, bicicletta, autobus, sistemi ferroviari). Cusì, in più di utilizà l'opportunità di trasportu attivu purtate da a stazione di trasferimentu, era ancu previstu di disignà spazii di vita, divertimentu è apprendimentu. Inoltre, era destinatu à creà percorsi di bicicletta sicuri nantu à una strada di 3 km lungo Cengizhan Street, chì hè integrata cù a Stazione di Trasferimentu Evka-2 è limita l'area di cuncepimentu. Per questu mutivu, i cuncurrenti sò stati dumandati à purtà soluzioni di cuncepimentu ambientale è di u clima, è ancu soluzioni facilmente accessibili, sicure è còmode di rete di pedoni è di bicicletta chì sustenenu u trasportu attivu. Trà l'aspettativa era u sviluppu micca solu di un "Centru di trasferimentu" è di un prughjettu integratu di "Centru Soziale", ma ancu di e pruposte necessarie per un ambiente urbanu attivu chì si integrassi cù l'area urbana è a vita di u quartiere.
U "Centru Sociale è Stazione di Trasferimentu" da esse custruitu copre 21 mila metri quadrati di terra chì appartene à a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Colloquiu è premiazione
À u colloquiu chì si terrà u sabbatu 25 di ferraghju, à 14.00 in i saloni 1/A è 1/B di Kültürpark, i vincitori di i prughjetti di u prugettu riceveranu i so premii in una ceremonia. L'infurmazione dettagliata nantu à i prughjetti ritenuti degni di u premiu hè www.izmir.bel.tr situatu à.
L'architettu Cem İlhan era u presidente di a ghjuria in a valutazione di i prughjetti, è i principali membri di a ghjuria di u cuncorsu eranu l'architettu Devrim Çimen, l'architettu Cem İlhan, l'architettu Hüseyin Sinan Omacan, l'architettu Didem Özdel è l'ingegnere civile Deniz Alkan. L'architettu Orhan Ersan, l'architettu Ülkü İnceköse, l'ingegnere civile Necati Atıcı ghjuria sustitutu; U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Buğra Gökçe, l'urbanista Koray Velibeyoğlu, u presidente di a filiale di a Camera di l'Architetti Halil İbrahim Alpaslan, l'architettu paisaghjolu di a filiale di Green Areas Ayşe Gevrek Gözsoy è l'architettu Ömer Yılmaz anu servitu cum'è membri di a giuria.

Izmir Municipality Metropolitana Evka-3 Centru Sociale è Stazione di Trasferimentu Lista di Premii di Prughjetti Architetturali

1u Premiu - Prughjettu numeru 14 - soprannome: 17545
Lista di a squadra:
Sıddık Güvendi - Architettu (Rappresentante di a squadra)
Barış Demir - architettu
Oya Eskin Güvendi -Architettu
Özge Dominguez Perez - Paisagista
Mehmet Ali Yılmaz - Ingegnere Civile

Assistenti:
Büşra Temiz - Architecte
Ece Abdioğlu - Architettu
Oğuzhan Yılmaz-Studente
Deniz Söy-Studente

2u Premiu - Prughjettu numeru 39 - soprannome: 16092
Lista di a squadra:
Ramazan Avcı - Architettu (Rappresentante di a squadra)
Seden Cinasal Avcı - Architettu
Elvan Ender - Architettu paisaghjolu
Zafer Kınacı - Ingegnere Civile

Assistenti:
Merve Özduman - Architettu
Mert Doğaray - Studiente
Nil Özkır - Studiente
Yusra Ekin - Studente
Mustafa Can - Modellu

3u Premiu - Prughjettu numeru 36 - soprannome: 72351
Lista di a squadra:
Güven Şener - Architetto (Rappresentante di squadra)
Şirin Bayram - architettu
Ayça Yeşim Çağlayan - Paesaggista

Ahmet Baran - Ingegnere Civile
Assistenti:
Mehmet Sümbül
Kaan Kutluer
Sadik Ecer

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*