I workshop di u sistema ferroviariu seranu resettati

L'atelieri di u sistema ferroviariu seranu resettati: A riunione d'infurmazione di a tecnulugia di i sistemi ferroviari hè stata tenuta. Parlendu à a riunione, u Direttore Generale di l'Educazione Tecnica Osman Nuri Gülay hà dettu chì u guvernu attribuisce una grande impurtanza à u trasportu cù u sistema ferroviariu è hà dettu: "Quest'annu, elimineremu è rinnuveremu e carenze di i nostri attelli ligati à u sistema ferroviariu in 19. scole".

A Rail Systems Technology Information Meeting hè stata realizata cù a participazione di u Subsegretariu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale Ercan Demirci è u Direttore Generale di l'Educazione Vocazionale è Tecnica Osman Nuri Gülay.

A riunione, chì duverà per 3 ghjorni à Sultanşehir Liceu Anatolicu Vocational è Tecnicu, hà participatu da i Managers di e scole cù l'Area di Tecnulugia di Sistemi Ferroviari, i Capi di Zona è 44 Rappresentanti di u Personale è Settoriali da l'Organizazione Centrale di u Ministeru.

Osman Nuri Gülay, Direttore Generale di l'Educazione Tecnica, chì hà parlatu à a riunione, hà dettu chì u guvernu attribuisce una grande impurtanza à u trasportu per u sistema ferroviariu.

Gülay hà dettu: "Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, preparemu l'infrastruttura per u settore quì. Attualmente, avemu stu campu in 19 pruvince è 19 scole. U sistema ferroviariu hè impurtante per u nostru ministeru è a direzzione generale. In particulare quandu esaminemu u prugramma di u guvernu 65, hè previstu chì queste carenze seranu eliminate in quantu à l'infrastruttura di l'educazione è l'investimentu in energia, salute, aviazione, spaziu, sistemi ferroviari. L'annu passatu, avemu rinnuvatu cumplettamente l'attellu di e nostre 12 scole chì furnisce l'educazione in u campu di l'aviazione cù l'ultime tecnulugia. Quist'annu, elimineremu e carenze di i nostri attelli ligati à u sistema ferroviariu in e nostre 19 scole è li rinnuveremu ".

In u so discorsu, u guvernatore Davut Gül hà dettu chì u settore ferroviariu si sviluppa ghjornu per ghjornu.

U guvernatore Gul hà dettu: "Sembra esse davanti à l'autostrada in u trasportu di passageri è di carichi. Ci sò prughjetti chì Sivas aspetta, ci sò prughjetti chì hà fattu, ma l'arrivu di u trenu d'alta veloce à Sivas in 2018, chì hè u più anticipatu in Sivas, significa questu. Questu significa chì malgradu u fattu chì a megliu autostrada di Turchia hè custruita in Sivas, i treni d'alta velocità sò preferiti. Altrimenti, u trasportu di Sivas à Ankara, u trasportu di Sivas à Kayseri strada divisa, asfaltu caldu è e migliori strade di Turchia, ma quandu u trenu d'alta velocità ghjunghje, serà un serviziu oltre e migliori strade di Turchia. Ùn seremu micca cunnessi à Ankara solu quandu u trenu d'alta velocità ghjunghje. À u listessu tempu, seremu cunnessi à Istanbul ".

U guvernatore Davut Gül hà dichjaratu chì Sivas hè quasi un centru in u trasportu di merci, cù l'industria chì deve esse stabilitu in u core di Turchia, u primu è u sicondu, è hà dettu: "Hè ancu assai impurtante in u trasportu di merci in termini di trasportu à i porti. . A più impurtante, a nostra seconda zona industriale organizata hà un cluster chì appellu à u settore ferroviariu. Sapete di questu, avemu una terra di 8 mila 200 ettari. Nanzu, u 65 per centu era espropriatu. Cù u sforzu di u nostru Ministru di l'Educazione Naziunale, mille ettari di questu hè statu trasferitu à l'entità legale di l'OIZ. È serà un ambiente induve ogni parcella di sta terra hè ghjunta da a ferrovia è quelli chì investenu in u settore ferroviariu facenu i so investimenti assai cunfortu ".

Duranti a riunione di 3 ghjorni, i cambiamenti è l'innuvazioni da fà seranu discututi.

Surghjente: http://www.sivasmemleket.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*