A data di apertura di a stazione Haydarpaşa hè stata annunziata

A data di apertura di a stazione Haydarpaşa hè stata determinata: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà annunziatu a data di apertura di a Stazione Haydarpaşa. Arslan, Haydarpaşa Train Station in Gebze-Haydarpaşa è Kazlıçeşme-Halkalı annunciatu ch'ellu aprirà dopu a cunversione di e linee à u standard di metro à a fine di u 2018.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà annunziatu a data di apertura di a Stazione Haydarpaşa. Arslan, Haydarpaşa Train Station in Gebze-Haydarpaşa è Kazlıçeşme-Halkalı annunciatu ch'ellu aprirà dopu a cunversione di e linee à u standard di metro à a fine di u 2018.

U trenu d'alta velocità da Ankara và à Pendik, dopu à Pendik hè purtatu da autobus. Ùn pò andà finu à Haydarpaşa. Ci hè Marmaray, ma Marmaray cuntinueghja da Kazlıçeşme. HalkalıA ghjente ùn pò andà finu à Ci sò dui tagli. Prima purtamu i sistemi suburbani da i dui lati, chì saranu integrati in u prughjettu di Marmaray, à i standard di metro. Sfurtunatamente, ci hè statu un ritardu in u prucessu di custruzzione per via di l'offerta, ma ci hè un travagliu assai occupatu nantu à e linee suburbane in i dui lati à u mumentu. E cose sò andate abbastanza prestu.

À a fine di u 2018, i dui sistemi suburbani sò stati custruiti in Gebze Haydarpaşa, Kazlıçeşme. HalkalıSpieghendu chì cunverteranu a Metro in un standard di metro, Arslan hà dettu: "I veiculi di metro in Marmaray funzionaranu quì. È questu locu diventerà senza cuciture. Hè una strada di 64 km.Se include Marmaray, hè una strada di circa 75 km. Questu hè impurtante per i Istanbulites.

Ciò chì hè impurtante per a Turchia hè chì un trenu d'alta velocità chì partenu da Ankara ùn stà micca in Pendik, è alcuni di elli vanu finu à Haydarpaşa, è alcuni di elli vanu à u latu europeu. Assai impurtante. I passageri di treni d'alta velocità chì vanu à Istanbul da Ankara o da un'altra parte di u nostru paese puderanu andà induve volenu andà, sia da a parte asiatica sia da a parte europea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*