Sustegnu di l'Artigiani à u Prughjettu Spresu Isula

Supportu da l'artighjani à u prughjettu di l'Isula Express: Per chì l'Adapazarı-Istanbul Express parte da a Stazione Adapazarı, l'artighjani di a Stazione Ferroviaria di Adapazarı è u Mercatu di Storey anu sustinutu u prugettu è anu fattu una dichjarazione di stampa.

I membri di a Plataforma di a Società Civile di Sakarya (SASTOP), i rapprisentanti di l'ONG è i citadini anu fattu una dichjarazione di stampa sustenendu a campagna di firma lanciata u 13 dicembre 2016 in a stazione di treni Adapazarı per l'Adapazarı-Istanbul Express per partì da a Stazione Ferroviaria Adapazarı.

"I cummercianti di a stazione di treni sò stati l'informazioni di i citadini dapoi 5 anni"

Özgür Öztop, chì hà fattu una dichjarazione in nome di i cummercianti di a Stazione Ferroviaria di Adapazarı è di u Mercatu di Storey, hà dettu: "L'Ada-express, chì hà iniziatu u serviziu in u 1891 è diventatu u simbulu di a nostra cità, hè stata terminata in 2012 per via di opere di a linea di trenu à alta velocità. Ada-express, chì hà principiatu i so voli di novu in u 2015, faci 4 voli reciprochi trà Arifiye è Pendik. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da l'autorità, in u periodu precedente, era in serviziu cù 11 voli à ghjornu è un percentinu di occupazione di 135 per centu. Era unu di i servizii più prufittuali di TCDD. Avà travaglia cun un tassu di occupazione di 25%. ADARAY chì travaglia trà Adapazarı è Arifiye ùn pudia risponde à e aspettative. U bigliettu ùn hè micca vindutu à a stazione di treni, è i nostri citadini si lagnanu à noi, i cummercianti, ogni ghjornu. I cummercianti di a stazione di treni sò stati l'informazioni di i citadini nantu à sta questione dapoi 5 anni.

"I nostri citadini sò stati cundannati à pratiche di prezzu esorbitanti cù u trasportu stradale"

Dichjarà chì sò i sustenitori di u prugettu, Öztop hà dettu: "U nostru populu, chì hè ghjuntu à u mercatu da Izmit è Istanbul, ùn pò più permette. I nostri studienti, funzionari, anziani è ghjovani sò stati cundannati à u trasportu di terra è à i prezzi esorbitanti. U sughjettu ùn hè micca solu u viaghju Adapazarı-Istanbul. in mezu; In u distrittu induve ci sò circa 20 stazioni cum'è Sapanca, Hereke è Gebze, u trasportu pò esse fattu solu cù veiculi 2-3. Veysi Kurt, General Manager di TCDD Transportation, hà dettu chì in e cità muderne, stazioni di treni sò in u centru. Dice chì pudemu portà 500 mila passageri per ghjornu nantu à sta linea, ma ùn pudemu micca furnisce stu serviziu. U mutivu di questu mostra chì a Municipalità Metropolitana di Sakarya ùn permette micca i servizii espressi isulani per via di a densità di trafficu à i passaghji. Noi, cum'è i cummercianti di a Stazione Ferroviaria di Storey Marketplace, dumandemu chì e dispute trà l'istituzioni sò risolte u più prestu pussibule da l'autorità. Ch'ella sia sottu terra o sopra terra, sempre chì u citadinu hè servitu, a barriera di u serviziu publicu hè sbulicata. Cummercianti, stamu daretu à a nostra cumuna, sustenemu ogni prughjettu chì serve à i nostri citadini è ùn farà micca soffre à i nostri cummercianti.

"Devemu a maiò parte di i nostri guadagni à questi treni.

Özgür Öztop hà dettu chì a rientrata di l'espressione isulana in u centru di a cità darà vita à i cummercianti, "In quantu i cummercianti di u Mercatu è di a Stazione Ferroviaria Multi-piani, duvemu a maiò parte di i nostri guadagni à questi treni, avemu mantenutu a nostra vita attraversu questi treni per anni. Avemu educatu i nostri figlioli, purtò pane in casa nostra, fece u nostru matrimoniu. In 5 anni, ùn avemu più nunda in e nostre mani. Avemu l'amichi di i cummercianti chì ùn ponu micca pagà u so affittu è paganu tardi. Inoltre, i nostri cummercianti in Çark Caddesi, Uzun Çarşı è Grand Bazaar si lamentanu di sta situazione è sò vittimi. L'entrata di l'isula express à u centru di a cità darà a vita à i nostri cummercianti, sta maghjina hè evidenti. Vulemu chì a nostra sofferenza sia vista da l'autorità ", disse.

Per d 'altra banda, a petizione hà iniziatu u 13 di dicembre di u 2016 è finisce u 12 di marzu di u 2017. Hè dichjaratu chì 45 XNUMX signature sò state cullate finu à avà.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*