L'aeroportu di Rize-Artvin serà prontu per u volu in 2020

L'aeroportu di Rize-Artvin serà prontu per u volu in u 2020: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì l'aeroportu Rize-Artvin serà finitu u 29 d'ottobre 2020.

Arslan, in a so dichjarazione, hà dettu chì anu una grande impurtanza à l'Aeroportu Rize-Artvin in quantu à u trasportu aereu regiunale.

Dichjarà chì questu aeroportu serà u terzu aeroportu in u mondu è u sicondu aeroportu in Turchia, Arslan hà dettu: "Ompleremu 25 milioni di tunnellate di petra cù una prufundità di 85 metri. Hè assai impurtante in quantu à enfatizà l'impurtanza è e caratteristiche di l'aeroportu. Serà una pista di 3 mila metri per 45 metri, chì chjamemu a dimensione cunvinziunali. Parlemu di una pista induve l'aviò chì ponu volare in ogni locu in u mondu ponu vene è atterri. disse.

Dichjarà chì l'aeroportu pò serve 3 milioni di passageri annu, Arslan hà dettu:

"Custruiremu un terminal cù una zona chjusa di 25 mila metri quadrati. I so prucessi di prughjettu cuntinueghjanu. Sicondu u cuntrattu, hè previstu di scade in 2021. Avemu scontru cù i nostri amichi di novu cù l'istruzzioni di u nostru presidente. L'aeroportu di Rize-Artvin serà finitu u 29 d'ottobre di u 2020. In altri palori, dopu à 3,5 anni, avemu finitu stu aeroportu. L’averemu prisintatu à u serviziu di a ghjente di u rughjone. Sempre chì u vostru scopu hè di fà affari è pruduce opere. Sta regione hà duie bellezze naturali è di petra. Truveremu a petra è custruiremu stu aeroportu è u facemu reale. A ghjente di Rize è Artvin serà ancu felice da questu. Cù l'Aeroportu Rize-Artvin, furniremu un aeroportu chì accoglierà i nostri ospiti sia per a regione, per a ghjente di a regione è per un locu chì hè un centru turisticu cusì preziosu ".

Notendu chì l'Aeroportu Rize-Artvin mostra u puntu ghjuntu da l'industria di l'aviazione in Turchia, Arslan hà dettu chì, mentri ci era 2002 aeroporti in u 25, ci sò 55 aeroporti attivi oghje.

Ricordendu chì mentre furnisce u serviziu domesticu è internaziunale à circa 35 milioni di passageri annu, Arslan hà ricurdatu chì oghje più di 180 milioni di passageri sò serviti annu, "A più impurtante, custruemu u più grande aeroportu di u mondu chì serve u più altu numeru di passageri in Istanbul. . Questu serve à 200 milioni di passageri annu. Hè un aeroportu chì farà di u nostru paese u centru di l'aviazione di u mondu ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì ùn eranu micca soddisfatti di questu, Arslan hà dettu: "Attualmente, cuntinuemu attivamente i prucessi ligati à a custruzzione di 6 aeroporti. Un aeroportu chì pò serve trà Istanbul, Rize-Artvin, Çukurova Regional Airport, Yozgat, Karaman, Gümüşhane-Bayburt, è un novu aeroportu in İzmir Çeşme ... "

Arslan hà dichjaratu chì l'industria di l'aviazione turca diventerà più sviluppata è serve in cunfurmità cù u centru di l'aviazione di u mondu.

"Perchè invistisce in l'aviazione, l'arrivata rapida di i cunnoscitori d'investimentu significa chì pudete accede facilmente in ogni locu in u mondu induve ci hè u cummerciu. Mentre era u più grande ostaculu à a crescita di u cummerciu, l'ecunumia, l'industria è l'industria, à u cuntrariu, se cunsiderà u puntu chì u nostru paese hà ghjuntu in u campu di l'aviazione, hè diventatu una locomotiva per a crescita di tutti, piuttostu. chè un ostaculu. Spergu chì cresce è cresce ancu di più ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*