A suluzione à u trafficu di Bursa hè sottu terra

A suluzione à u trafficu di Bursa hè sotterranea: Facendu valutazioni nantu à u sistema di trasportu in Bursa à a riunione di u cunsigliu d'aprile, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà annunziatu chì facilità u trafficu pigliandu u sistema ferroviariu cù a tappa Yıldırım è e strade sotterranee in i prossimi investimenti. .

A riunione ordinaria di u cunsigliu d'aprile di a Municipalità Metropolitana hè stata tenuta in l'edificiu municipale nantu à Ankara Road. A riunione, presieduta da u sindaco metropolitanu Recep Altepe, hà cuminciatu dopu à un mumentu di silenziu è di preghiere per i suldati chì sò stati martirizzati in u crash di l'elicotteru in Tunceli. Parlendu à l'iniziu di a riunione, u sindaco Altepe hà invitatu tutti i membri di u cunsigliu à a riunione di commemorazione di i martiri di Bursa Çanakkale chì si terrà u 30 d'aprile in u locu di Çanakkale Kireçtepe. À a riunione di u cunsigliu, l'elezzioni di i membri di u cunsigliu municipale è di a cumissioni specializate sò state ancu realizate.

In u so discorsu à u parlamentu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì u prublema di u trafficu in Bursa serà risoltu cù investimenti in trasportu alternativu, "alcuni di i quali seranu realizati sottu terra". L'investimenti di u trafficu sò stati fatti "in cunfurmità cù u cuntrattu firmatu in u 2010" da u tedescu Dr. Dichjarà chì l'anu fattu in cunfurmità cù i rapporti scritti da a cumpagnia di Brenner, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì andaranu sottu à i sistemi ferroviari è creanu strade principali sottuterra. Enfatizendu chì Bursa hà da sperimentà un novu soffiu in u trasportu cù u metro Yıldırım, u sindaco Altepe hà dettu: "Ci hè un grande prublema cù u parcheghju in Yıldırım. Ancu s'è vo custruisce parcheggi in u distrittu, ùn hè micca una suluzione. "Siccomu chì u parcheghju in strade inadegwate ùn pò micca esse impeditu, hè statu decisu chì u metro passassi in terra in questa regione", disse. Dichjarà chì u trasportu sotterraneo hà da principià ufficialmente cù a tappa BursaRay Yıldırım, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì dopu investimenti simili seranu applicati à e strade. Nutendu chì ùn hè micca pussibule di eliminà u prublema di trafficu cù i sistemi di pneumatici di gomma, u sindaco Altepe hà dettu: "A suluzione si trova in a diffusione di i sistemi ferroviari è di a cultura di u trasportu publicu. Da avà, una parte significativa di i sistemi ferroviari seranu sotterranei. Alcune strade seranu ancu incluse in questa applicazione. "U nostru scopu hè di dà à a cità un respiru in quantu à u trafficu u più prestu pussibule", disse.

"Azzione deve esse fatta contr'à u terrimotu"
U sindaco Altepe hà ancu toccu u periculu di u terrimotu in Bursa à a riunione. In u so discorsu, u sindaco Altepe hà enfatizatu chì tutti l'edifizii custruiti prima di u 2000 duveranu esse riveduti è l'edifizii risicatu deve esse definitivamente trasfurmati è hà dettu: "Tutti anu una rispunsabilità per questu. Azzione deve esse fatta senza perde u tempu. "U bastimentu di sta cità deve esse rinnuvatu è duvemu diventà più sani contr'à i terremoti", disse. In a so dichjarazione, u sindaco Altepe hà ancu inclusu u numeru di siti chì anu dumandatu à u parlamentu per a trasfurmazioni. Ricordendu chì i siti 112 anu ricivutu l'appruvazioni di u parlamentu finu à avà è i siti 44 sò in a fase di appruvazioni, u sindaco Altepe hà dettu: "Diu ùn ci vole, dopu à u terrimotu, ùn averemu nunda di parlà. Ùn averemu micca u curagiu di andà in i lochi distrutti. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu determinati à finalizà tutti i sforzi fatti per a trasfurmazioni. "Semu pronti à facilità e dumande di i nostri residenti di u situ è ​​di i quartieri in questu sensu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*