A Delegazione RAI hà visitatu u General Manager Veysi Kurt

A Delegazione RAI hà visitatu u Direttore Generale Veysi Kurt: Una delegazione guidata da u Vicepresidentu di i Ferroviari Iraniani (RAİ), Hossein Ashoori, chì hè ghjuntu in u nostru paese per fà discussioni è assiste à riunioni, hà visitatu u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Veysi Kurt in u so uffiziu.

Durante a riunione bilaterale, chì durò circa 1 ora, hè statu spressu chì hè piacevule chì i paesi amici è fraterni Turchia è Iran anu sviluppatu e so relazioni in u settore ferroviariu ancu.

U direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, hà dichjaratu u seguente durante a visita di a delegazione: "Cum'è TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè statu stabilitu cù a liberalizazione di u trasportu ferroviariu in u nostru paese, avemu u scopu di trasportà micca solu in u paese, ma ancu in una geografia di 25. millioni di km2 all'estero. In questu cuntestu, vulemu espansione i nostri spazii di cuuperazione cù altri paesi, in particulare cù i nostri vicini. I Ferrovie Iraniani facenu ancu un grande sforzu per aumentà u trasportu ferroviariu. Aghju piena cunfidenza chì avemu da fà prughjetti assai boni in cooperazione. Vogliu chì e riunioni chì sò tenute oghje trà e nostre delegazioni sianu benefiche ".

Vulendu successu à TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè ghjustu unitu à u settore ferroviariu, Ashoori hà enfatizatu chì l'attori ferroviari di i dui paesi facenu un grande sforzu per sviluppà u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran, è hà ancu aghjustatu chì u trasportu da l'Europa à l'Iran. , da l'Iran à l'Europa Hà dichjaratu chì hè più ecunomicu è più veloce per fà per via di Turchia, chì ci sò richieste di trasportu da i dui cuntinenti è chì anu evaluatu inseme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*