Semu l'8u Paese chì producenu Tunnel Boring Machine in u mondu

Semu u 8u paese in u mondu chì produce tunnellatrici: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì Turchia hè unu di i 8 paesi in u mondu chì pruduce tunnelli di perforazione è hà dettu: "Avà u nostru scopu hè di pruducia una perforatrice di tunnel di 3 metri di diametru in u Grand Tunnel d'Istanbul di 16,8 piani chì custruiremu in Istanbul". disse.

Arslan è u Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci anu assistitu à a cerimonia tenuta in a Zona Industriale Organizzata Anatolica per l'intruduzione di a prima perforatrice di tunnel domestica di Turchia prodotta da E-Berk Makine ve Metalürji AŞ.

In u so discorsu quì, Arslan hà ricurdatu chì ci voleva ghjorni per a parte di cimentu armatu di i tunnelli, chì era stata perforata cù picconi è pale, è hà dettu: "A tunnellatrice hè cum'è una fabbrica. Ancu s'ellu ci sò arnesi di taglio è di perforazione in fronte, hè cum'è una fabbrica chì si estende 80-100 metri in daretu. Da una banda, perforate u tunelu, à u stessu tempu, mette i segmenti di cimentu chì avete preparatu prima è injecte cimentu daretu à elli. Cusì, per sta macchina, pudete mette segmenti di un metru in 45 minuti à 1 ora, gravate è finisce a produzzione. disse.

Spieghendu chì a tunnellatrice hè aduprata in parechji prughjetti in Turchia, Arslan hà dettu: "Ora u nostru scopu hè di utilizà una perforatrice cun un diametru di 3 metri in u Grand Tunnel d'Istanbul di 16,8 piani chì custruiremu in Istanbul. Avete da urdinà questi specificamente per ogni prughjettu. L'avete fabricatu apposta per u diametru di u tunnel è a struttura di a terra. Oghje, simu diventati u 8u paese produttrice di tunnellatrici in u mondu. disse.

Rimarchendu chì l'industria, l'industria è u cummerciu devenu cresce per a crescita di l'ecunumia è di u paese, Arslan hà dettu: "A parte indispensabile di questu hè u cumpletu di i corridori di trasportu. Hè necessariu di compie u corridore mediu da l'Asia à l'Europa è da Londra à Pechino via Turchia micca solu per terra, ma ancu per mare è aria. Hè per quessa chì avemu fattu una longa strada in l'ultimi 15 anni. "Avemu da fà assai più cà solu questu". hà fattu a so valutazione.

Arslan hà dichjaratu chì a rispunsabilità di a cumpagnia, chì hà fattu un novu terrenu è hà fattu una macchina di perforazione di tunnel, ùn deve esse soddisfatta di questu, è hà dettu: "Pianificanu una perforatrice di tunnel cù un diametru di 8 metri in un futuru vicinu. Semu pronti à furnisce ogni tipu di sustegnu cù u nostru presidente, u primu ministru è u guvernu nantu à questu tema. "Stu sustegnu serà un sustegnu datu à l'industria è a crescita di u nostru paese, aumentendu cusì u benessere, u sviluppu è a qualità di vita di u nostru populu". disse.

A macchina serà usata in u Prughjettu Ergene

E-Berk Machinery and Metallurgy Inc. A Tunnel Boring Machine Naziunale, cù un diametru di 3,25 metri, una lunghezza di 92 metri, un pesu di 175 tunnellate è una putenza di 800 KVA, prodotta da A.Ş., serà aduprata in u Prughjettu di Trattamentu è Tunnel di Scarico Profondu Ergene. in Tekirdağ. Grazie à u prugettu, in più di a cuntribuzione da esse fatta da a pulizia di u fiumu Ergene, u prublema di purificazione di a 9a Zona Industriale Organizzata in Çorlu è a regione Ergene serà cumpletamente risolta. Inoltre, a pruduzzione di a macchina in quistione impediscerà l'impurtazioni annuali di 250 milioni d'euros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*