I sforzi per stabilisce una basa logistica in Afyonkarahisar sò ghjunti à a fine

U travagliu per stabilisce una basa logistica in Afyonkarahisar hè ghjuntu à a fine: un memorandum d'intesa preliminare hè statu firmatu cù TCDD 2012th Direzzione Regionale per u travagliu nantu à a creazione di una basa logistica in Afyonkarahisar, chì hè in corso da 7.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OSB, Bekir Yeşilay, u Direttore Regionale OIZ Ali Ulvi Akosmanoğlu, u Vice-Capu di u Dipartimentu di Modernizazione Sefer Volkan Arslan, u Manager di Branch Infrastructure di u Dipartimentu di Modernizazione Gökhan Tacim è u TCDD 7th Regional Manager Adem Sivri anu assistitu à a Cerimonia di Firma.

Adem Sivri, chì hà fattu grandi sforzi per includà u prughjettu di a basa di Afyonkarahisar OSB Logistics in u prugramma d'investimentu TCDD 2017, hà dichjaratu chì hè una opportunità chì ùn deve micca mancatu per Afyokarahisar.

In riferimentu à l'impurtanza di a logistica in e cundizioni di u mercatu di l'oghje, u presidente di l'OSB Bekir Yeşilay hà dettu: "Credu chì cù a basa logistica chì deve esse custruitu, i costi di logistica di i nostri industriali diminuiranu è a so cumpetitività aumenterà. "Speremu chì u testu di l'accordu preliminariu di a basa logistica chì avemu firmatu oghje serà benefiziu per a nostra pruvincia è i nostri industriali, è vulemu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu in nome di i nostri industriali", disse.

Adem Sivri, chì hà fattu grandi sforzi per include u prughjettu di a basa di Afyonkarahisar OSB Logistics in u prugramma d'investimentu TCDD 2017, hà dichjaratu chì hè una opportunità chì ùn deve esse mancata per Afyonkarahisar.

A dichjarazione fatta da Afyonkarahisar Zona Industriale Organizzata hè a siguenti;

In riferimentu à l'impurtanza di a logistica in e cundizioni di u mercatu di l'oghje, u presidente di l'OSB Bekir Yeşilay hà dettu: "Credu chì cù a basa logistica chì deve esse custruitu, i costi di logistica di i nostri industriali diminuiranu è a so cumpetitività aumenterà. "Speremu chì u testu di l'accordu preliminariu di a basa logistica chì avemu firmatu oghje serà benefiziu per a nostra pruvincia è i nostri industriali, è vulemu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu in nome di i nostri industriali", disse.

A nostra Competitività Aumenterà

Comu hè cunnisciutu, e nostre cumpagnie chì operanu in a nostra Cità è a Zona Industriale Organizzata generalmente utilizanu u Portu di Izmir per esportà in Europa è in i Stati Uniti. E nostre cumpagnie, chì operanu principarmenti in u settore di u marmura, anu difficultà cù i regulamenti è i normi di trasportu perchè trasportanu i so prudutti à u portu per strada.

Inoltre, u marmura di bloccu vene à l'imprese di marmura in a Zona Industriale Organizzata Afyonkarahisar da cave di marmura in e pruvince di Antalya, Isparta, Burdur, Denizli, Muğla, Eskişehir è Bilecik. A causa di a struttura fisica di u bloccu di marmura, ùn hè micca pussibule di sparte in dui per u trasportu, l'imprese anu prublemi à fà i so prudutti cunforme cù i normi di trasportu stradale quandu u trasportu à i porti. E penalità è i perditi di i clienti chì anu affruntatu in u risultatu di stu prublema affettanu negativamente a competitività di e nostre cumpagnie. Per eliminà e negatività, dirigendu e nostre cumpagnie à u trasportu ferroviariu cuntribuisce à aumentà a so cumpetitività.

A Logistica hè un Prerequisite per Easy Export.

Afyonkarahisar Ali Çetinkaya Train Station era situata in a cità. U numeru di grue è spazii di almacenamentu insufficiente in u Garage impediscenu à e nostre cumpagnie di prufittà di u Garage. A mancanza di un Truck Park in a Stazione è a so incapacità di permette u trasportu intermodale custituiscenu un ostaculu per l'esportazioni faciuli. I nostri industriali; Era una necessità essenziale per stabilisce a nostra stazione di trasportu, chì si trova in u centru di a cità, cum'è una basa logistica in una zona di u tesoru, daretu à l'area chjamata Shahitler Rock, nantu à a strada circundante cù trasportu stradale efficace, cum'è in Europa. paesi.

U Trasportu Ferroviariu hè u Sistema di Trasportu Ecunomicu, Puntualu è Ecologicu d'oghje

Cusì, a nostra Zona Industriale Organizzata, chì hà un altu potenziale di carica, è soprattuttu l'imprese di u settore di marmura di a nostra cità, risparmià u tempu è i costi di trasportu, postu chì anu l'uppurtunità di trasportà direttamente i so prudutti à i paesi di logistica è i porti, grazia à u basa logistica chì serà stabilita in una zona vicinu à a nostra Zona Industriale Organizzata fora di a cità.Ci pò esse disrupzioni in e spedizioni per ragioni impreviste cum'è e cundizioni di u trafficu è i travaglii di mantenimentu è riparazione di strada. I cunduttori chì volenu trasmette a carica à u portu à u tempu violanu e regule di velocità è causanu accidenti di trafficu. U trasportu ferroviariu hè oghje u sistema di trasportu ecunomicu, puntuale è ecologicu.

Base logistica à a luce di i scopi naziunali

In vista di l'aumentu di a pruduzzione è di l'esportazioni in l'imprese, i sforzi di a nostra amministrazione provinciale per diventà una cità di marca in u settore di l'alimentariu è di a petra naturale, l'obiettivi di u nostru Guvernu per u 2023, è a Great Anatolian Logistics Organization è u prughjettu Silk Road, era necessariu di stabilisce una basa logistica integrata cù prughjetti naziunali è lucali in a nostra regione.

A Direzzione Doganale Trasferirà à a Base Logistica

Un locu hè statu attribuitu à a Direzzione Doganale di a nostra cità in a nostra basa logistica, u prughjettu di u quale serà finitu in pocu tempu. Dopu chì a nostra custruzzione hè finita, a Direzzione Doganale serà trasferita in a nostra Base Logistica. U trasportu, a distribuzione, u almacenamentu, a manipulazione, u sdoganamentu, i servizii bancari è di cunsulenza seranu ancu furniti in a nostra basa logistica.

Cridemu chì stu sviluppu impurtante, chì affetterà assai l'esportazioni di Afyonkarahisar è pigliarà u putenziale di esportazione attuale di a nostra cità à livelli più alti, aumenterà a cumpetitività di a nostra cità sia in i mercati naziunali sia internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*