Scontu nantu à i tariffi di trasportu publicu in Sivas

Scontu in i tariffi di trasportu publicu in Sivas: u sindaco Sami Aydın hà fattu una dichjarazione per via di a disinformazione di u publicu nantu à a caminata in i veiculi di trasportu publicu.

U sindaco Sami Aydın hà fattu una dichjarazione annantu à u cambiamentu di tariffu di u trasportu publicu, chì hè entrata in vigore cù a decisione di u Cunsigliu municipale in a nostra cità, è hà clarificatu u prublema di l'aumentu è hà dichjaratu ch'ellu avia sconti.

U presidente Aydın hà dettu: "Avemu realizatu questu tenendu in contu l'aumentu di i prezzi in e pruvince circundanti è di i prezzi di carburante in i tariffi di trasportu publicu, è ancu tenendu in contu chì u centru di trasportu publicu serà una università, postu chì ci hè ùn hè micca stata una caminata per 3 anni in a nostra cità. In cunsiderà questu, u centru di trasportu publicu serà spustatu à l'università u 12 di ghjugnu. Cù l'aghjustamenti di u prezzu chì avemu fattu, i nostri citadini, in particulare i nostri studienti, residenti in altre parti di a cità, ghjunghjeranu à l'università più prezzu. Per esempiu, i studienti residenti in un locu luntanu da a cità hà pagatu 1 lira 20 centesimi per ghjunghje à a cità, mentre paganu a listessa tarifa per ghjunghje à l'università è paghendu 2 lira 40 centesimi à u tempu.

Cù l'accordu attuale, un studiente da ogni parte di a cità ghjunghje à l'università cù 1 lira è 50 centesimi, cusì u prezzu diminuite. In novu, in certi di i nostri quartieri, avemu avutu autobus universitari diretti, à quellu tempu eramu purtatu 2 lire per 50 centesimi, è cù stu sistema, stu prezzu diminuì à 2 lire.

U prezzu chì avemu stabilitu per i nostri citadini chì viaghjanu senza una carta di cità in u nostru veiculu hè statu aumentatu da 2 lira à 2 lira 75 centesimi. U mutivu di questu hè chì ùn vulemu micca esse pagatu in u veiculu, vulemu pruibisce completamente questu. In parechje pruvince, questu hè cumplettamente pruibitu, ma ci hè un inconveniente; I citadini chì si metteranu nantu à u veiculu per una sola volta ponu viaghjà cù soldi, se ùn mantenemu micca e forbici in mezu, provoca abusu trà i pruprietarii di l'autobus è i cunduttori.

In quantu possu vede nantu à i cunti suciali, pensu chì hè à tempu disprezzu à a sucetà è inghjustu di dimustrà chì un aumentu di 75 centesimi hè statu fattu in tutta a pruvincia. Un bigliettu studiente era 1 lira 20 centesimi, avà 1 lira hè 50 centesimi. Cù stu bigliettu, da u 12 di ghjugnu, 1 lira li permetterà di andà à l'università per 50 centesimi. À u listessu tempu, i nostri studienti puderanu campà più prezzu in lochi distanti invece di campà in case caru in u centru. Pensu chì questu passu hè impurtante per furnisce opportunità à i nostri cumpagni di studienti. Ciò chì vogliu da u nostru populu è studienti in questu sensu ùn hè micca di permette a contaminazione di l'infurmazioni è micca di dà opportunità à l'abusers ". disse.

U presidente Aydın, chì hà dettu ch'elli ùn anu da rispettà in particulare e nutizie di e social media, hà dettu: "U bigliettu di i studienti hè statu aumentatu da 1 centesimi à 20 lire, i biglietti pieni da 1.50 centesimi à 1 lire, u trasportu in vittura da 75 lire à 2 lire à 2 lire. 2 centesimi. In questu, u nostru scopu hè di incuragisce i nostri citadini à aduprà carte di cità ". hà fattu dichjarazioni.

Aydın hà dettu ancu: "In u passatu, un bigliettu pienu direttu à l'università era di 2 lire è 50 kuruş, avà hè diminuitu à 2 lire. Ùn vulemu micca spende 2 lire o 75 centesimi per tuttu, ma pudemu avè citatini chì venenu da u paese è utilizanu stu veiculu una volta, ma facemu cusì per chì ùn ci sia micca abusu trà i cunduttori è i pruprietarii di l'autobus ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*