Dichjarazione di TDDD nantu à a nave affondata in u portu di Bandırma

Dichjarazione di TDDD in quantu à u naufragiu in u portu di Bandırma: L'impresa di i Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) hà fattu una dichjarazione in quantu à a nave chjamata Ali Ağa, chì hè affundata in u portu di Bandırma u 14 di maghju.

A Direzzione Generale di a Republica di Turchia State Railways Enterprise (TCDD) hà fattu una dichjarazione in quantu à a nave chjamata Ali Ağa, chì hè affundata in u 14u dock di Bandırma Port u 9 di maghju.

In a dichjarazione fatta nantu à u situ ufficiale di TCDD, TC, chì hè cunnessu per a carica di 96 contatori, bayraklı Hè statu informatu chì a nave di tonnellata grossa di u 1998, Ali Ağa, hè affundata da u so latu trà 79-15 dopu chì 15.45 chjappi è 16.00 chjappi sò stati caricati.

NESSUNA PERDITA DI VITA E FUEL LEAK

Mentre era statu dichjaratu chì ùn ci era micca perdita di vita è nisuna perdita di carburante per via di l'incidentu, hè statu annunziatu chì e misure di sicurezza ambientale è protettiva sò state pigliate da l'urganizazione operatore Çelebi Bandırma International Port Management.

Hè stata annunziata chì l'operazioni di salvezza è estrazione di a nave seranu realizate dopu à l'esaminazioni, è hè statu nutatu chì ci era una carica di 93 tunnellate di colemanite in terra, chì ùn hà micca a pruprietà di dissolve in l'acqua, in cuntenituri 2.230. appartenenti à a Direzzione Generale di l'Eti Mine Works.

Inoltre, in a dichjarazione fatta da TCDD, i servizii portuali cuntinueghjanu in altri moli è u Port Bandırma hè statu trasferitu à u Çelebi Joint Venture Group per 2010 anni in 36 cù u metudu di Trasferimentu di Diritti Operativi. Hè statu dichjaratu chì TCDD cumpiendu i so duveri è l'autorità in quantu à a surviglianza è u cuntrollu cuncessu in u quadru di e disposizioni di u cuntrattu pertinenti in u portu in quistione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*