I Ferroviari rinviviscenu l'esportazioni di frutta è verdura di l'Oriente

I Ferroviari daranu vita à l'esportazioni di frutta è verdura di l'Oriente: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì i frutti è ligumi lucali pruduciuti in l'est di Turchia ùn ponu micca ghjunghje à i mercati di destinazione à l'esteru, "Frutti è ligumi assai speciali. sò pruduciuti in a regione, ma sò cunsumati in u locu perchè ùn ponu micca ghjunghje à i mercati di destinazione, per quessa, a produzzione ùn aumenta micca, ma quandu i prudutti sò capaci di andà à i mercati di destinazione per ferrovia, puderanu pruduce assai più. è vogliu vende assai di più ", disse.

U Ministru Arslan hà fattu valutazioni annantu à u Prughjettu Ferroviario Kars-Iğdır-Dilucu-Nakhichevan, chì hè un ramu di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, chì a custruzzione hè ghjunta à a fine in a Regione Anatolia Orientale.

Apuntendu chì tutti i travaglii realizati trà l'est è l'ouest di Turchia in u trasportu sò generalmente cumplementarii à u corridore mediu, Arslan hà dettu: "Yavuz Sultan Selim Bridge, i nostri altri dui ponti, Eurasia è Marmaray sò cumplementarii à u corridore mediu. Facemu l'ultimu ponte di Çanakkale di u 1915, chì hè un cumplementu di stu corridore. Stu corridore mediu hè un corridore chì pò riduce u muvimentu di merchenzie da l'Europa attraversu u nostru paese à u sudu di u nostru paese, à u Mediu Oriente. Hè per quessa, mentre compie u corridore mediu, vulemu pruduce micca solu a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, ma ancu altre alternative ". disse.

Arslan hà dichjaratu chì quelli chì utilizanu a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars ponu andà in e regioni miridiunali via Kars-Iğdır-Dilucu-Nahçıvan, chì hè u ramu di sta strada, è cuntinuò e so parolle cusì:

"Dopu chì un trenu da Edirne ghjunghje in Kars, s'ellu aduprà a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, serà andatu in Kazakistan, Turkmenistan, è dunque à u nordu di a Cina. Vulemu ancu creà una alternativa, una linea chì andarà à Iğdır-Dilucu-Nahçıvan via Kars, è dunque in Iran. In novu, questu averà cumpletu un corridore attraversu quale a carica chì andava versu l'est via Turchia puderà ghjunghje in Iran, dopu Pakistan, India è u sudu di a Cina. Hè per quessa chì attribuimu una grande impurtanza à stu prughjettu ".

Cooperazione Turchia-Azerbaigian-Iran

U Ministru Arslan hà spiegatu chì micca solu a Turchia, ma ancu l'Iran è l'Azerbaijan sò parti di a linea ferroviaria pianificata Kars-Iğdır-Dilucu-Nahçıvan, è hà dettu: "Mentre avemu travagliatu annantu à stu prughjettu, avemu travagliatu in relazioni strette cù Azerbaijan è Nakhchivan. . À u listessu tempu, facemu prucessi inseme cù l'Iran. Avemu righjuntu un certu stadiu in i studii. Di sicuru, i prughjetti internaziunali anu dimustratu in a nostra sperienza Baku-Tbilisi-Kars chì ùn hè micca abbastanza per un solu paese per esse prontu. Altri paesi interlocutori anu ancu esse pronti ". disse.

Dichjarà chì a custruzzione di a ferrovia principia dopu à l'accordu di i partiti, Arslan hà dettu:

"Avemu fattu un accordu cù l'Azerbaijan è a Georgia nantu à a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, avemu procedutu cum'è trè paesi. Avà, cuntinuemu i nostri negoziati cù l'Iran è l'Azerbaijan per compie ancu stu corridore. Cuminciaremu appena si dice: "I dui lati sò pronti, simultaneamente, ponu esse cuminciati". Eseguimu i so prucessi. Tutti i partiti sò cuscenti di l'impurtanza di u corridore Kars-Iğdır-Dilucu-Nakhchivan-Iran. Avemu solu discussione è travagliendu nantu à u timing ".

"I prudutti ghjunghjeranu à i mercati facilmente cù i corridori di trasportu"

Enfatizendu chì i prudutti pruduciuti in a regione ghjunghjeranu più facilmente à i mercati di destinazione cù u sviluppu di l'industria è a custruzzione di autostrade è ferrovie in l'Anatolia Orientale, Arslan hà dettu: "Frutti è ligumi assai speciali sò pruduciuti in a regione, ma postu ch'elli ùn ponu micca ghjunghje à i mercati di destinazione, sò cunsumati in u locu, perchè a pruduzzione ùn aumenta micca, ma i prudutti sò spediti da a ferrovia.Quandu sò capaci di andà à i mercati di destinazione, à a destinazione finale, a ghjente puderà pruduce. assai di più è vulete vende assai di più ". hà fattu a so valutazione.

Arslan hà dichjaratu chì e ferrovie è l'autostrade custruite è da esse custruite cuntribuiscenu à l'ecunumia di u paese trasmettendu frutti è ligumi in l'est di Turchia à i mercati di destinazione, è hà dettu:

"I centri di attrazione susteneranu l'impieghi è a produzzione, e dighe susteneranu a pruduzzione di tali prudutti, soprattuttu in e regioni induve a crescita di frutti è verdura hè impurtante. I curridori di trasportu chì creeremu, cumprese a ferrovia, furnisceranu un accessu faciule à i mercati per questi frutti è ligumi. Tutti questi furnisce vantaghji significativi per u sviluppu di u paese è per u valore ecunomicu aghjuntu à a ghjente lucali è a crescita di l'ecunumia di u paese.

1 Comment

  1. Quandu i trasporti di passageri cumincianu nantu à a linea ktb? i vagoni tcdd seranu utilizati nantu à a linea btk? L'internu di i carri (xray) pò esse inspeccionatu in passaghji di transitu? I tariffi scontati seranu applicati in i trasporti dmy di strada di a seta?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*