Apaydın: A linea di treni d'alta velocità Ankara İzmir serà aperta in 2020

Direttore Generale TCDD İsa Apaydınhà assistitu à a cena iftar urganizata da TCDD 13a Direzzione Regiunale in Urla Training and Recreation Facilities u marti 2017 di ghjugnu 3.

U prugramma iftar, assistitu da u Diputatu General Manager İsmail Hakkı MURTAZAOĞLU, Sicritariu Privatu, Capi di Dipartimentu Pertinenti, TCDD 3rd Regional Manager, Rappresentanti di l'ONG, pensionati è persunale di travagliu, hà iniziatu cù u discorsu di "benvenuta" di TCDD 3rd Regional Manager Selim KOÇBAY.

Più tardi Direttore Generale İsa Apaydın In u so discorsu, hà dettu chì anu fattu una diferenza in i Direzzione Regiunale è si sò ghjunti cù e Direzzione Regiunale, in particulare durante u Ramadan questu annu. Dichjarà chì eranu felici di scuntrà cù l'impiegati in Izmir dopu à Malatya, Adana è Afyon, hà dettu;

"Avemu investitu 60 MILIARDI TL FINA"
APAYDIN ​​hà rimarcatu chì, cù a mobilizazione ferroviaria chì hà iniziatu in u 1856, soprattuttu durante u periodu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, i travaglii ferroviari sò entrati in un periodu di stagnazione da l'anni 1950 è hà dettu: "Cù u sustegnu significativu datu da u nostru statu dapoi 2003, i ferrovii sò diventati di novu una pulitica statale. Finu à avà, avemu investitu 60 miliardi TL in ferrovie. Avemu custruitu 1.805 km di nova linea ferroviaria. Una parte significativa di queste linee di treni d'alta velocità Ankara-Konya-Istanbul-Eskişehir sò state messe in opera è i servizii cuminciati. "A nostra attività cuntinueghja rapidamente cù l'intensu interessu è interessu di u publicu", disse.

"AMU RINNOVATE A NOSTRA LINEA 10.000 KM"
Sottulineendu chì anu fattu un totale di 3.010 km di linee signalate è 2.228 km di linee elettrificate, APAYDIN ​​​​dissi: "Avemu rinnuvatu 10 mila km di e nostre linee cù i grandi cuntributi è sacrifici di e nostre Regioni. Di novu, i travaglii di custruzzione di a linea di 3.935 2023 km sò cuntinueghjanu oghje. Avemu rializatu questi cun voi. "Spergu, ghjunghjeremu l'ubbiettivi di XNUMX in e nostre prossime linee cù u vostru sustegnu è cuntributi", disse.

"A LINEA DI TRENO AD ALTA VELOCITÀ ANKARA-İZMİR SERA APERTA IN 2020"
APAYDIN, chì hà nutatu chì sò venuti da a direzzione Afyon esaminendu i travaglii di a linea Afyon, Uşak, Manisa, İzmir è Menemen inseme cù i so amichi, hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Spergu, purteremu u trenu d'alta velocità à Izmir u più prestu pussibule. A linea Ankara-Izmir si spera esse aperta in 2020 è a durata serà di 3.5 ore. Cusì, Izmir hà da pudè ghjunghje à Ankara è i lochi impurtanti di u nostru paese in un tempu più cortu. Investimenti significativi sò fatti in a nostra regione Izmir. "I nostri travaglii di elettrificazione è di segnalazione cuntinueghjanu annantu à circa 8.000 XNUMX km di a nostra linea".

"AVEREMU 2023 MIL KM DI NOVA RETE STRADA IN 25"
Dichjarà chì u trasportu di passageri hà righjuntu 2003 milioni in 77, da 2016 milioni in 116, APAYDIN ​​hà dettu: "Avemu aumentatu u trasportu di merci da 2003 milioni di tunnellate in 15.9 à 26 milioni di tunnellate avà. Cù i vostri sforzi è sforzi, sti figuri seranu assai più altu quandu u nostru travagliu di custruzzione hè finitu. Spergu chì averemu 2023 25.000 km di nova reta stradale in XNUMX. Avemu da ottene questu inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*