L'olivi nantu à a Linea İZBAN sò di novu à l'agenda!

L'olivi nantu à a Linea İZBAN sò di novu à l'agenda! : Per l'estensione di a linea İZBAN à Bergama, l'alivi nantu à a strada di u prugettu sò dumandati à esse trasferiti in un altru locu. Ferudun Durmaz, presidente di a Camera di Agricultura di Aliağa, hà fattu una valutazione nantu à u sughjettu.

I sforzi sò in corso per allargà İZBAN à Selçuk in u sudu è Bergama in u nordu. Tuttavia, ci sò millaie d'alivi nant'à u percorsu induve passà a linea di Bergama. Ferudun Durmaz, u presidente di a Camera di l'Agricultura di Aliağa, hà fattu una dichjarazione cù a dumanda di a 3a Direzzione di Materiale Regiunale di a Republica di Turchia Ferroviaria Statale di trasferisce l'arburi in l'ulivi espropriati in u scopu di u prugettu Aliağa - Bergama Railway: "Avemu espressu questu nantu à ogni piattaforma per cinque anni. Solu in a regione Şakran nantu à İZBAN è a strada di l'autostrada, 6 000 alivi restanu in a strada. Avemu trasmessu questu à u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu ". disse.

"Semu cuscienziosamente disturbati da u fattu chì l'alivi vanu à u legnu"

Dichjarà chì sta questione hè stata ripresa durante a visita à Şakran di u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu dui mesi fà, è chì anu ricevutu a prumessa da a municipalità metropolitana chì era prontu à cumpiendu i so funzioni, Durmaz hà dettu: "U nostru scopu hè di qualchì manera. trasferisce l'alivi chì restanu nantu à a strada. Hè impurtante per noi di trasferisce l'arburi chì restanu nantu à İZBAN è l'autostrada per riintroduceli in l'ecunumia. Perchè, soprattuttu in a regione Şakran, ci sò assai alivi chì pudemu chjamà seculi. U fattu chì questi arburi vanu à u legnu ci disturba in cuscenza. Sò contru. " hà fattu dichjarazioni.

"Pudemu fà una lista di trasplante se necessariu"

Ferudun Durmaz, chì hà manifestatu a so preoccupazione per i campi è parechji olivi in ​​Yukarışakran è Aşağışakran, hà enfatizatu chì i trasferimenti ponu esse realizati attraversu cooperative o in un altru modu. Dichjarà chì u sindaco di Aliağa, Serkan Acar, era sensibile à questu prublema è hà realizatu u trasferimentu di circa un centu d'arburi nantu à a strada in a regione Şakran à l'area di u parcu di Aliağa, Durmaz hà appellu à i pruduttori è li dumandò di dumandà un trasferimentu. Dichjarà chì cum'è a Càmera di Agricultura, ponu fà una lista di trasferimentu s'ellu hè necessariu, Durmaz hà nutatu chì aspittàvanu chì i municipalità metropolitane è distrettuali di dà più sustegnu à u sforzu, è chì ci sarà una seria perdita di alivi s'ellu hè una suluzione. micca pruduttu.

Surghjente: www.aliagaekspres.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*