Prughjettu contru Izmir Bay Crossing Project: "Una seria minaccia per i flamingos"

Prughjettu contru Izmir Bay Crossing Project: "Una seria minaccia per i flamingos"

U Prughjettu di Traversamentu di a Baia di Izmir di u Ministeru di i Trasporti minaccia a vita naturale in u Delta di Gediz, cunnisciutu ancu u Paradisu di l'Uccelli Izmir. Unu di ogni 20 flamingos chì campanu in u mondu campa in a zona induve un ponte deve esse custruitu, inseme cù İzmir. L'Associazione Naturale, EGECEP, TMMOB è 85 persone anu presentatu una demanda contru u prughjettu di u ponte chì era previstu per esse custruitu in a Baia di Izmir è hà dumandatu l'annullamentu di a decisione "pusitiva" di u rapportu di valutazione di l'impattu ambientale. A ghjustificazione di u prucessu hè u dannu irreversibile chì u prughjettu pruvucarà à a natura di u Delta di Gediz è a Baia di Izmir.

Se u Prughjettu di Traversamentu di a Baia di İzmir di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di l'Autostrade, chì include una strada di sei corsie è una ferrovia, hè implementatu, migghiara di ettari di zona umida prutetta è di zona naturale protetta di primu gradu seranu cunsiderate. per esse sparitu.

Sicondu l'esperti di l'Associazione Natura, l'area induve a strada hè prevista per esse custruita hè a zona d'invernamentu più impurtante per i fenicotteri in Turchia è in tuttu u Mediterraniu, chì furnisce l'uppurtunità di campà per 10-15 mila fenicotteri è 30-40 mila uccelli d'acqua ogni annu. . In altri palori, a mità di l'acelli chì vivenu in u paradisu di l'uccelli sò alimentati in l'area induve i pilastri di u ponte seranu custruiti. A zona hè stata un situ naturali per parechji anni è si trova ghjustu à u cunfini di l'area prutetta sottu a Cunvenzione Internaziunale di Ramsar. Comu tali, u prughjettu di u ponte viola i Cunvenzioni di Ramsar è Berna, a Legge Ambientale, a Legge di Caccia à a Terra è u Regolamentu di Evaluazione è Gestione di Rumore Ambientale.

L'esperti di l'Associazione di Natura dicenu chì a presenza intensa di u flamingo in a zona pò esse vistu ancu cù prugrammi satellitari largamente utilizati cum'è Google Earth. Migliaia di fenicotteri, chì ponu esse facilmente veduti trà e paludi custieri verdi, sò registrati ogni annu in u censu di l'uccelli d'acqua di Midwinter realizatu in a regione è in tutta a Turchia. Tutti i dati in quistione sò in manu di i decisori. Ùn ci sò micca studii nantu à l'effettu di u ponte nantu à l'acelli, spezie di pisci è mammiferi marini chì ripruducenu è alimentanu in a regione.

Dicle Tuba Kılıç, u capu di l'Associazione Naturale, hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu è hà dettu: "Unu di ogni 20 fenicotteri chì campanu in u mondu campa in a zona induve un ponte deve esse custruitu, inseme cù İzmir. In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, hè stata custruita una isula di ripruduzzione per i flamingos chì vivenu in questa zona, gastendu milioni di dollari. Avà volenu distrughje i terreni d'alimentazione di i stessi acelli. Pensate à questu, custruiscenu una casa per voi, ma distrughjenu a vostra cucina. Cum'è l'omu ùn pò micca campà in una casa senza una cucina, i flamingos ùn ponu micca campà senza alimentazione. Se u prugettu hè realizatu, ci sarà una seria minaccia per a pupulazione mundiale di flamingos. Nisun ponte, nè munumentu pò rimpiazzà sta ricchezza offerta da a natura à İzmir. Sì avete soldi, pudete custruisce un ponte induve vulete, ma ùn pudete micca ottene un solu flamingo per vene quì. Hè in e nostre mani di mantene i flamingos di İzmir è a so ricchezza inestimabile. Per quessa, seguiteremu u casu chì avemu apertu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*