Importante decisione di Turchia da Cargo Ferroviario!

Eric Regter, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Rail Cargo Austria AG, hà dichjaratu in a so dichjarazione durante a so visita à TCDD Taşımacılık chì vulianu aumentà u numeru di treni operati da 50 per centu in a prima tappa.

U presidente di Rail Cargo Austria AG, Eric Regter, è u direttore generale di Rail Cargo Logistic Turkey, Murat Hürmen, anu visitatu TCDD Taşımacılık AŞ u 04 di lugliu di u 2017.

Durante a visita, i rapprisentanti di a Rail Cargo Company è u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ Veysi Kurt anu discututu l'opportunità di cooperazione trà e duie cumpagnie.

Durante a riunione, u General Manager Veysi Kurt hà datu infurmazioni nantu à u prucessu di liberalizazione di u trasportu ferroviariu è hà dettu chì Turchia, chì hà un settore ferroviariu chì righjunghji i standard mundiali in quantu à l'infrastruttura, a gestione è l'industria, hè diventata a ferrovia media più ecunomica è più veloce. corridore in u trasportu trà l'Europa, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale, disse: "Avemu stati assai onorati è felici di a visita di i rapprisentanti di Rail Cargo. Cridemu chì avemu assai boni prughjetti per fà cù queste cumpagnie internaziunali. Pudemu correre treni da Viena à l'Asia Centrale è a Cina. U nostru paese hà bisognu à ottene una parte più grande di u putenziale di trasportu di merci trà l'Europa è a Cina. Perchè u nostru corridore ferroviariu mediu permette un trasportu più breve, più sicuru è più veloce cumparatu cù altre opzioni. "L'aumentu di a nostra cooperazione porterà felicità è pace à a nostra geografia".

Pudemu stabilisce u trasportu mudellu trà i paesi europei è asiatichi cù TCDD Transportation.

Regter, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Rail Cargo Austria, hà dettu ancu chì u trasportu cunnetta e persone è hà dettu: "Prima di tuttu, vulemu successu à TCDD Taşımacılık AŞ. Semu assai soddisfatti di l'investimenti chì Turchia hà fattu in u settore ferroviariu in l'ultimi anni. In particulare, simu assai entusiasmati di u prughjettu di a ferrovia Kars-Baku-Tbilisi. Credu chì duie urganisazioni ben stabilite è esperte in u settore di a logistica ferroviaria pensanu à e stesse cose è si concentranu nantu à ciò chì ponu ottene in cumunu. Vulemu aumentà u numeru di treni operati da 50 per centu in a prima tappa. Hè una cunnessione assai impurtante trà Cina-Asia-Europa. U trasportu di grande volume serà realizatu. "Avemu da risolve urgentemente i prublemi emergenti, avemu u putere è a determinazione per fà questu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*