I Drivers EGO si sò riuniti à un picnic

ego ego
ego ego

I Drivers EGO si sò riuniti à u Picnic: I cunduttori chì travaglianu in a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara è e so famiglie si sò riuniti à u picnic urganizatu per elli. Circa 2 mila impiegati di l'EGO è e so famiglie si sò riuniti à u picnic tenutu per 2 ghjorni u sabbatu è dumenica, è anu godutu u bellu clima passendu u tempu cù e so famiglie.

U sindaco di a municipalità metropolitana Melih Gökçek, u presidente di l'unione di u travagliu di Öz Transport Mustafa Toruntay, u deputatu di u Partitu AK Ankara Emrullah İşler, u deputatu di u partitu AK Ankara Murat Alparslan, u direttore generale di l'EGO Balamir Gündoğdu, u direttore generale di l'EGO Mahmut hà assistitu à u picnic urganizatu da Öz Taş Laborı Union per Öz Taş. Emirdoğan, burocrati, cunduttori membri di u sindicatu è e so famiglie anu assistitu.

MAYOR GÖKÇEK: "Una urganizazione perfetta"

U presidente Gökçek, chì hà participatu sorpresa à u picnic chì hà riunitu l'impiegati di l'EGO in u Parcu di l'Unione Europea, hà manifestatu a so satisfaczione per l'urganizazione di l'avvenimentu di picnic è hà dettu: "L'urganizazione di picnic, chì hà riunitu l'impiegati di l'EGO, e so famiglie è i dirigenti, è hà permessu per rinfurzà a so morale, era eccellente. U sindicatu hà urganizatu stu travagliu. Hè bellu di vene quì, ancu per un ghjornu, è alleviate u stress. "Felicitate elli è e so famiglie", disse.

Indittendu l'impurtanza di tali avvenimenti induve l'impiegati è i dirigenti si riuniscenu, u sindaco Gökçek hà dettu: "Tali avvenimenti chì permettenu à u nostru persunale di passà tempu cù e so famiglie è rilassate deve esse urganizatu più frequentemente".

Mustafa Toruntay, presidente di Öz Taşıma İş Union, hà dichjaratu chì u so scopu in l'urganizazione di u picnic hè di assicurà a coesione suciale è di permette à i membri di l'unione chì travaglianu sottu stress per allevà u stress è hà dettu: "Vulemu passà tempu cù i nostri membri è e so famiglie ogni volta. avemu l'uppurtunità. Perchè facemu ciò chì facemu cum'è unionismu suciale. Sta settimana ospitemu i piloti EGO è e so famiglie. "Averemu u listessu avvenimentu a settimana prossima cù i nostri membri di l'impiegati ASKİ", disse.

U sindaco Gökçek, chì hà dimustratu un grande interessu da u persunale di l'EGO è e so famiglie, ùn hà micca ricusatu e dumande di quelli chì sò in u picnic per piglià ritratti è pigliate ritratti cù tutti unu per unu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*