Alarma di focu in u metro di Londra

Un focu hè statu signalatu in a stazione di metro Holborn in Londra, a capitale di l'Inghilterra.

A stazione di tubu Holborn, una di e stazioni di tubu cintrali di Londra evacuate per suspettu di focu, hè stata riapertura. Hè statu capitu chì u fumu densu hè statu causatu da u fallimentu di e linee elettriche sottu u trenu. Quandu l'alarma di u focu in a stazione s'hè sparata, un camion di u focu hè statu mandatu in a zona. L'ufficiali di u focu anu dichjaratu chì ùn ci era micca focu annantu à u trenu è chì u fume era bluccatu.

Un focu s'hè lampatu in una stazione di metro in Londra, a capitale di l'Inghilterra. Hè statu dichjaratu chì u fumu esce da i carri à a stazione di Holborn, è i camioni di u focu sò stati diretti à a scena. Un focu hè statu signalatu in a stazione di metro Holborn in Londra. Hè statu dichjaratu chì u fumu esce da i vagoni in a stazione di metro, è i camioni di u focu sò stati diretti à a scena.

Hè statu dichjaratu chì a stazione era chjusa dopu à u rapportu di u focu. Un tistimone oculare hà dettu à Reuters chì unu di i carri era pienu di fumu.

PRIMA DICHIARAZIONE DI PULIZIA

Mentre l'equipaggiu di u focu direttu à a stazione intervene in l'incidentu, a dichjarazione fatta da a polizia britannica hà dichjaratu chì u focu era causatu da un trenu difettu.

Fonte: birgun

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*