L'autobus elettrichi hà salvatu 4,5 tunnellate di diossidu di carbonu in 436 mesi

Dopu avè messu in serviziu a prima flotta d'autobus "full electric" di Turchia, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu à raccoglie i frutti di stu investimentu ecologicu in pocu tempu. A prestazione di i 20 autobus elettrici in u viaghju in i primi 4,5 mesi hà superatu l'aspettattivi in ​​quantu à l'aspettu ecunomicu è ambientale. 162 mila litri menu di carburante sò digià cunsumati; hà salvatu l'atmosfera da u diossidu di carbonu chì solu 11 XNUMX arburi puderanu pulisce.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì si distingue cù i so travaglii versu u scopu di "città sustenibile", hà dimustratu unu di l'esempii più concreti di cuscenza ambientale in u trasportu cù l'autobus elettrici chì hà messu in serviziu. U guvernu lucale di İzmir, chì hà stabilitu "a prima flotta di autobus elettrici cumpleta di Turchia" acquistendu 20 autobus elettrici produtti interamente cù tecnulugia domestica, hà cuminciatu à coglie i frutti di stu impurtante investimentu.

Sia ecunomica sia ecologica
Grazie à a flotta di autobus elettrici, chì hà purtatu più di 2 milione di passageri da u so primu volu u 1 d'aprile, 162 mila 692 litri di carburante sò stati salvati in u trasportu publicu di İzmir è 436 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu sò state impedite. Sicondu un altru calculu, 4.5 arburi seranu necessarii per pulizziari l'emissioni create da l'autobus di carburante in l'ultimi 10 mesi.

Generarà a so propria electricità.
L'autobus elettrici di İzmir, chì sò pruduciuti secondu e cundizioni geografiche è climatichi di a cità, dopu un longu periodu di investigazione è ricerca, viaghjanu 250 km à ghjornu. Pò viaghjà è ùn aduprate micca una fonte d'energia altru ch'è l'electricità. L'autobus elettrici, chì riducenu l'emissioni di carbone à zero, salvanu più di 80 per centu cumparatu cù l'autobus diesel, è offre un viaghju tranquillu è còmode. Inoltre, u rapportu di fattibilità preparatu da a Direzzione Generale ESHOT per a compra di autobus elettrici 400 hè statu appruvatu da u Ministeru di u Sviluppu è inclusu in u budget d'investimentu.

A più grande flotta di autobus "full electric" di Turchia chì serve in trasportu publicu, cù 20 messe in serviziu, operarà cù l'electricità prodotta da a Direzzione Generale ESHOT stessa. In cunfurmità cù questu scopu, una centrale solare hè stallata nantu à i tetti di l'edifici di l'attellu di ESHOT in Buca, nantu à una superficie totale di 10 mila m2. Custituitu da 3 pannelli fotovoltaici, a centrale solare pruducerà circa 680 MW d'electricità annu. Questa energia prodotta in a centrale elettrica serà aduprata per carricà l'autobus completamente elettrici ecologichi.

U "Prughjettu Integratu di Bus Elettricu è Centrale Solare" implementatu da a Direzzione Generale di ESHOT hè statu cunsideratu degnu di u "Premiu di l'Ambiente è u Sviluppu Sostenibile" attribuitu da UITP per esse u primu in u mondu in questu campu.

U primu passu di a rivoluzione verde
A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà un postu speciale trà i guverni lucali cù i so investimenti ambientali, firma una "rivuluzione verde" in u trasportu publicu. Cù l'autobus elettrici, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu una nova dimensione à i passi per riduce l'emissioni di carbonu, chì hà iniziatu cù navi amichevuli di l'ambiente è prughjetti di sistema ferroviariu cum'è tram, metro è suburbanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*