Dichjarazione di a Pulizzia in quantu à l'allegazione chì "u musicista Gülşah Erol hè statu battutu" in u metro

Una discussione hè scoppiata dopu chì a polizia vulia cercà a borsa di violoncello di u musicista Gülşah Erol in u metro. L'artista hà sparte e so sperienze nantu à e social media. U Dipartimentu di Pulizia di Istanbul hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu.

In Istanbul Kadıköy À l'entrata di u metro, a pulizza vulia circà u saccu di violoncello di u musicista Gülşah Erol, è ci hè stata una discussione in questu tempu. L'artista hà spartutu e so sperienze nantu à e social media, "Eru battutu da 2 agenti di polizia ieri, 2 d'Aostu. Kadıköy À l'entrata di u metro. Hanu dichjaratu u mo strumentu una bomba è mè un terrorista è i chjusu in una stanza. Sò statu ammanettatu è pugni è calciatu parechje volte ". m'hà dettu.

SPIEGAZIONI DA SICUREZZA À L'ALLEGATA "DARP ON MUSICIAN FEMMINA"

Dipartimentu di Pulizzia di Istanbul, Kadıköyhà dettu chì a donna musicista, chì era presuntamente battuta da a pulizza in a stazione di metro in , hè stata arrestata per insulte à a polizia è chì l'azzione hè stata pigliata contru à ella per "resistenza à l'ufficiale in carica", "insultu" è "intenzionale". ferita".

In una dichjarazione scritta fatta da a pulizza, hè statu dichjaratu chì ci era bisognu di informà u publicu nantu à a nutizia intitulata "A polizia chì batte a donna musicista, anu dichjaratu terrorista è l'hanu chjusu in a stanza" in certi media oghje.

GE, u marcuri 2 d'aostu, à 17.40. Kadıköy In a dichjarazione chì vulia lascià u so saccu à i guardiani di sicurità privati ​​​​à i tornelli orientali di u metro, a dichjarazione hà dettu: "Dopu chì i guardiani di sicurità privati ​​​​dichjaranu chì ùn puderanu micca piglià u saccu, gridò" Ci hè una bomba ". è tandu unu di i pulizzeri chì hè ghjuntu à avvistà ellu l'hà insultatu stringhjendu a gola. Azzione hè stata fatta nant'à i sugetti di "resilienza", "insultu" è "ferita intenzionale" à l'ufficiale in carica ". dichjarazioni sò state incluse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*