I treni di Tram nostalgici cumincianu à mette in Düzce

A posa di i rails per u tram Nostalgic, chì hè in u scopu di u "Prughjettu di Pedestrianizazione" di a Municipalità di Düzce in Istanbul Street, hè stata cuminciata.

U travagliu cuntinueghja per a linea di tram, chì si estenderà da l'intersezzione di a strada d'Istanbul cù u Boulevard Atatürk à u 15 Lugliu Parcu Martiri. Si ponenu rails per u tram chì andarà à a linea di circa 950 metri. U travagliu hè previstu per esse finitu à a fine di a settimana.

1 Comment

  1. Per l'amori di Diu, cumu hè questu un travagliu o un prughjettu ? Qualchissia mai surviglia una tale iniziativa di u Guvernu Locale è dice « STOP » ? Sta cità hè una piccula cità. In quantu à a distanza, l'arechja di u cammellu è l'auricula sana sò tagliati... U Tram hè attivatu per una distanza di 950 m ? Chì tipu di vista è mentalità hè questu? In particulare nant'à u caminu ...
    Per ùn esse micca intesu male : u tram hè un excellentu mezzu di trasportu publicu, MA in certe cundizioni ! Sì sti CONDIZIONI ùn sò micca scontri (chì pò esse dettu da u core - Pensu chì sò quì), allora hè chjamatu upstart WASTE! Inoltre, i soldi persu ùn sò micca solu i soldi di i residenti di Düzce, ma TUTTI!

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*