A stazione di basa interna ULAK bona nutizia da u Ministru Arslan

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dettu: "I testi sò fatti nantu à stazioni di basa ULAK in i lochi stabiliti in u mumentu. Avemu ottene risultati assai impurtanti è pusitivi ". disse.

Arslan, chì hà visitatu i paesi di Aydınalan, Çağlayan è Maksutçuk in u centru dopu a festa in u paese di Kağızman in Kars, hà esaminatu u travagliu di asfaltu caldu quì.

Arslan, in a so dichjarazione, hà dettu chì anu cuminciatu à mubilizà questu annu per a custruzzione di asfaltu caldu nantu à e strade di paesi in Kars.

Dichjarà chì i travaglii di custruzzione di asfaltu caldu cuntinueghjanu per e strade di u paese in l'altri 7 distretti, Arslan hà dettu: "Spergu chì avemu fattu 300 chilometri di strade in e pruvince è distretti quist'annu, in u quadru di a mobilizazione chì avemu principiatu. Tuttavia, ùn seremu cuntentu di questu. Da avà, continueremu i nostri sforzi per fà asfaltate calde e strade di paese è per aumentà u cunfortu d'accessu di u nostru populu. U nostru scopu hè di avè asfaltu caldu nantu à tutte e strade di u paese in Kars ". disse.

Spieghendu chì l'operatori GSM ùn sò micca obligati à furnisce servizii à i lochi cù una populazione di menu di 500, Arslan hà dettu:

"Cusì, u guardanu cummirciali. Sapemu chì l'internet è l'infrastruttura telefonica sò debuli, soprattuttu quì. Noi, cum'è u Ministeru, aviamu prima furnitu servizii à u livellu di 500G à circa 2 punti. Avemu principiatu u travagliu per purtalli à u livellu 4,5G è mudernizà. U travagliu hà cuminciatu à a cundizione chì a stazione di basa lucale sia usata di novu. Avemu ancu cuminciatu à travaglià à 799 punti, cumprese parechji paesi in Kars è i nostri distretti. Avemu fattu l'offerta è decisu. Avà, i nostri operatori GSM stabilisceranu stazioni di basa à 799 punti da u Fondu di Serviziu Universale per esse pagatu da noi, è questu serà cumpletu in a prima mità di 2018. Cusì, videremu un ambiente induve i telefoni cellulari, cumpresi questi lochi, ricevenu serviziu Internet à u livellu 4,5G ".

"I testi nantu à ULAK sò fatti"

U Ministru Arslan hà enfatizatu chì ULAK, a prima stazione di basa interna di Turchia, serà aduprata durante stu travagliu, è hà dettu: "Avemu stabilitu a cundizione per utilizà a stazione di basa naziunale è naziunale chì avemu sviluppatu in Turchia, chì chjamemu ULAK. Avemu ancu furnisce ogni tipu di supportu in quelli studii. I testi sò fatti nantu à stazioni di basa ULAK in i lochi chì sò attualmente stabiliti. Avemu ottene risultati assai impurtanti è pusitivi. Spergu chì, quandu questi risultati sò finiti, puderemu furnisce un serviziu di qualità 799G, efficiente è di alta putenza à i punti 4,5 chì aghju citatu à a mità di l'annu prossimu ". disse.

Dichjarà chì travaglianu in i zoni remoti in Turchia induve l'internet ùn attrae micca, Arslan hà cunclusu e so parolle cusì:

"Ma deve esse cunnisciutu chì ùn seremu micca cuntentu ancu di questu. In a continuazione di quellu travagliu, cuntinuemu à travaglià in i lochi chì ùn attrae micca l'attenzione in parti assai più remote di u nostru paese. In a terza fase, faremu quellu travagliu cum'è ministeru, à a cundizione chì creamu risorse da u Fondu di u Serviziu Universale in i lochi induve i servizii di telefonia è internet ùn sò micca dispunibili. Cumpitemu cun piacè quì cù a nostra nazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*