Applicazione "Park Free, Go On Your Way" in Bursa

BURBAK, chì hà risoltu radicalmente u prublema di parcheghju di Bursa cù i so parcheghji interni, esterni è tecnologichi, serà ancu una soluzione à a congestione di u trafficu chì serà sperimentatu soprattuttu à l'iniziu di a stagione scolastica, cù u so "parcu gratuitu". , ride" parcheggi.

BURBAK, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Bursa, serve centinaie di millaie di veiculi ogni ghjornu cù u serviziu di parcheghju mudernu chì furnisce à Bursa. BURBAK, chì cuntribuisce assai à u trafficu è à u parcheghju, salva i citadini da a congestione di u trafficu enfatizendu l'impurtanza di u trasportu publicu cù e stazioni "park, ride" chì hà implementatu. I citadini chì lascianu i so veiculi gratuitamente in i parcheghji "park and ride" in Emek Station, Esentepe - Stazione Bağlarbaşı, stazione İhsaniye, stazione İncirli, stazione Kültürpark, stazione Nilüfer, stazione Organize Sanayi è stazione Kestel ponu cuntinuà u so viaghju senza ghjunghje. bloccatu in u trafficu via u sistema ferroviariu.

U direttore generale di BURBAK, Kasım Şahin, hà attiratu l'attenzione nantu à u trafficu chì aumenterà cù l'apertura di e scole è hà infurmatu i pruprietarii di veiculi nantu à l'applicazione "park, ride". Kasım Şahin hà rimarcatu chì avà hè essenziale per quelli chì vivenu in a metropole aduprà u trasportu publicu è soprattuttu u metro per facilità u trafficu, è hà sottolineatu chì i parcheggi, in particulare quelli situati vicinu à e stazioni di metro, sò dispunibili gratuitamente. tuttu u ghjornu. Dichjarà chì i citadini chì venenu in un certu locu cù i so veiculi ponu lascià i so veiculi in i parcheggi "parcu, ride" è andà in ogni locu chì volenu in metro, Şahin hà dettu: "Questa applicazione furnisce cuntributi pusitivi sia à a cità, sia à i citadini è l'ambiente. Mentre i cunduttori chì utilizanu parcheggi "park, ride" impediscenu a congestione di u trafficu, paganu menu costi di carburante è anu un ambiente più pulitu perchè riducenu l'emissioni di gasi dannosi. "Cum'è BURBAK, vulemu chì tutti i nostri cunduttori agiscenu in cunfurmità cù questa sensibilità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*